Thursday, December 12, 2019

Seoul Day 1 - 明洞


Dec 12

我和友人都係第一次去韓國
一直都想等紅葉先去
但紅葉季是我工作旺季走唔開.
今年去唔成遠行
又要清假,竞然同朋友係寒冬時去首爾
今年連泰國都有涼意

不想坐夜機
09:15 / 13:55 HK to Seoul
臨出發前一日剛好経過中央圖書館
好耐無去, 已經唔記得點借書
今次唔洗我 Plan 😜
友人已經 Plan 好,帶去既旅遊書都無用


機場巴士去酒店,每人15,000 won


借到T Card 唔駛買



上次去越南朋友教我Taobao 買電話卡平,
今次仲送 香港插頭
但插頭較慢





宿明洞岐山酒店 / 又明洞知鄉酒店
今次係 ctrip 平
Reception 在18樓
景觀都唔錯.





朋友本來想酒店行去明洞
但我病怏怏又怕凍
坐地鐵去明洞
去到都差唔多6pm dinner 時間

明洞食 我認定的雞
沙律醬都幾好味


芝士雞
裡面有几粒餃子和年糕, 微辣
但呢幾日喉嚨越來越痛
唔敢食咁多,
只好叫白飯飽肚😅

我以前都係感冒起, 呢幾次係喉嚨痛先.
睇病時我和醫生都覺得不太嚴重,
醫生仲問我要唔要抗生素
可能韓國又乾
感覺今次飲滋潤飲品或喉糖比食藥有效.


明洞有Tom's Farm 杏仁專賣店
好多味道
旅遊區外好似唔多見


炸雞 + 汽水
結果都食唔刭


出發前係銅鑼灣見到Dr Jart mask,
比韓國仲平
原來 Dr Jart 比 Estée Lauder 收購了


手信


食完去樂天百貨免稅店 (明洞總店)先格價
whoo 當日已無晒貨
遲d 再來過
百貨店外有燈飾


Cafe de Paris 食雪冰
試咗一啖好好味😍😍😍
飲熱茶好似比食藥更有效
睇住團友食晒美味雪冰
宜家先知病住旅行咁辛苦
如果後期好d, 再返來食 :)


12 comments:

  1. 哈哈,我一家去東京同北海道兩個幾禮拜病足全程😢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😢😢😢 我去旅行前已sick leave 咗2日, 返到來仲係聲沙, 後來問起好多朋友都有相似既症狀. 你地好返未呀?

      Delete
    2. 我個女喺札幌睇咗一次就冇乜嘢, 不過今年日本流感好勁都叫佢小心啲.
      老公返香港要睇多兩次而家慢慢好緊.

      Delete
    3. 我都 recover 得好慢, 沙聲咗成星期

      Delete
  2. T Card係咪搭車用的八達通?

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"