Friday, December 20, 2019

清水灣郊野公園BBQ


中山二日團後原先想留多一二日去其他地方玩
但我和朋友都未病好
決定返香港休息下

剛好是我的生日
朋友諗了其他節目
坑口有小巴去,但平日要半小時一班


朋友想平日去清水湾郊野公園燒野食
xx 年無自己帶野去郊外燒
平日既 BBQ 爐任你選


有無敵海景
行過幾次五塊田
走入去清水灣郊野公園係第一次
有機會可平日再來.


有一班學生在郊遊




可以去Camp 




好多年長者在放風箏



好多風箏掛在樹上







地上都有風箏標記



天色未夠清
看不清果州羣島








無路燈
我地買得唔多
叫做天黑時清晒
因為遅入去BBQ,來不及放風箏了

呢個爐最好, 夠細夠高
可以好好運用炭火.


晚上和家人慶祝
叫了桂花椰汁糕
好好味😍😍😍


朋友的手信


10 comments:

  1. 拍得好好呀! 我都有十幾年冇去喇! 地方都冇乜變, 看後可懷舊一番喇!
    謝謝你的好分享!!! 祝新年快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀,懷念下當年霸爐個年代🤣
      新年快樂呀!

      Delete
  2. 我大約一年都會有一次去郊野公園BBQ架。我都係揀平時星期日黃昏時段去,就係唔洗同人地爭用爐囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都講夜晚燈唔多,有無人入去

      Delete
    2. 我未去過呢個郊野公園燒野食架,我係去新娘潭嗰度既郊野公園咋。

      Delete
    3. 新娘潭我好似N年前去過一次,無印象啦。。極力推介你日頭去清水湾bbq, 地方好靚

      Delete
    4. 日頭去要閒日先至無咁多人,我估星期六和日都會人多。

      Delete
    5. 是的,所以朋友恨去好耐,终于揾到日子去🤣🤣

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"