Sunday, December 15, 2019

Seoul Day 3 & 4 - 新沙洞


去返琴晚 Susanna 围裙 cafe 食早餐
原來附近都係印刷廠
年尾印刷多,路上都擺放印刷品
朋友話經濟差,呢區好難發展
做就了一些小型工廠在這區


窗台就係台,可以慳皮



友人琴晚試食呢個包
今日要返來 encore 
結果雪櫃令出来仲硬



餐廳裝潢好靚




食完先去明洞樂天免稅店完成任務
whoo 又係無貨,要等到中午,
出機場先買
再去新沙洞林蔭大道行街
行完食埋附近既大韓民國一等豬肉
問餐廳要 English manual 
反問會說中文嗎
原來老板係中國人
難怪朋友話打來訂台,餐廳不大會韓語
旅遊區基本都有會普通話既店員
到底有多少中國人生活在首爾
不過中國亦有朝鮮族
要分别中國人或韓國人並不容易



我地得2人緊係食唔哂


Hyunsoo 返完 church 開車來豬腳店接我地
我話要去超市
係樂天超市見到美味的韓國士多啤梨😍😍😍
冬天來啱季節, 好好味


超市買手信


行完超市去嘆個下午茶
今次終於成功來個慢活假期
Queen's Park Cafe 在富人區清潭洞
朋友話好多明星住附近
Queen's Park Cafe有3邊餐廳,
  • 74咖啡廳,
  • Goshen咖啡廳
  • Queens park西餐廳
有 valet parking 
賣單朋友話價錢等於一餐飯🤣


Banana Chiffon
走既時候先见到后面仲有Banana Pudding








Waiter 都識影相
來個 時光倒流70年
上星期見了2x 年無見既美國朋友
Hyunsoo 12年無見
希望下次唔駛等咁耐
亦可以再來自駕去韓國其他地方


韓國一樣定期有示威 calendar,
好既就和平示威,堵路擾民一樣有,
所以朋友一般都避免開車出市區
好彩今晚無大型示威,成功駛出市區 dinner 
朋友話本來大家對朴槿惠好大期望
可惜現實是殘酷的


本来仲好飽
決定去朋友想食既炸雞 + 啤酒
朋友話最佳地方係坐係江邊食炸雞
可惜天氣太冷
但我哋最終去錯地方
结果食返原先朋友 Plan 既韩国菜韓一館
Hanikwan 光化門店 / 景福宮店?  在 K Twin Tower 店內
餐廳對面就係景福宮
天黑就睇唔到啦

呢个牛肉湯更好味
朋友话呢度既烧肉比琴晚更好味
但我地已吃不下


開車經過舊美軍營
軍營搬離后,對面一排商店少了生意
駛過一條似台湾九份既小山路
遊車河先知首爾附近都係山圍住
上到山頂突然眼前一亮
一堆帶聖誕燈既樹後有幢城堡
好有聖誕氣氛



原來山上有Grand Hyatt
之前諗唔到來首爾做乜,
有講過話可以睇聖𧩙燈飾
以為今年會無聖誕氣氛
終於有個 wonderful pre-Xmas.


酒店似香港Peninsula 好多人排隊
有無敵 首爾view, 唔想排隊唔等了
室外溜冰場今日無開門




今年終于感受到聖誕氣氛
樹上好多好大好靚既聖誕波😍😍😍
可惜最好終無帶相機來旅行



















好彩樓下有cafe 等到位
我卻病到連半支啤酒都飲晤落🤣🤣🤣




係時候返去訓覺




酒店門囗就對住首爾塔




最后一日本來約了兒甥10am 食早餐
然後早d 11am 出機場作最後退稅和 duty free shopping
平時最早醒既我竟然唔知醒
友人一醒就大叫10點啦!

前三日幾寒冷
最後一日大太陽卻很溫暖
搭返巴士出機場
巴士係循環缐
去返同一個車站上車

入閘前要先登記做退稅
再入閘內取$$$, 令返RMB10

機場有Food court
先來錯越南面,
以為自己叫錯咗
後來職員走埋來話比錯,
明知我食咗一啖都令走埋
不過冷面無越南面好食~


舊既韓國$$$

8 comments:

  1. 上次喺明洞食海鮮煎餅好好食。
    去旅行最慘係病尤其是去韓國,嗰次我姑仔病好多嘢都唔食得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有好多野想食,希望有機會睇紅葉再去
      我又唔多訓到,又唔可以講咁多野,刺激性食物又唔食得,結果都係唔夠休息😅

      Delete
    2. 希望下年plan 到去釜山, 又係同埋姑仔佢地一齊去, 多啲人去食嘢都多啲.

      Delete
  2. 啲聖誕裝飾好靚呀
    旅途中病了有點掃興,現在好多了吧
    工廠區餐廳裝潢都好工業風

    ReplyDelete
  3. 病住玩都玩都咁已經好唔錯架喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢日真係去咗好多地方,終於清晒假,仲未收拾好放假心情

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"