Thursday, December 19, 2019

中山2日團


想去New Zealand 去唔成,
轉望近近地既地方
假期分了Seoul 和中山2地.

中山團前夕在深圳住了一晩
晚上9:30pm 聽到外面很吵
以為有人閙仔
原來有7歲女童由11樓露台失足墮樓
估計是母親嚎啕大哭,
整個屋苑好多人站在窗邊望, 聽者心酸
意外真的不能大意

我地諗住平日跟團平
等成團才book, 
結果團費由$3xx 加咗$100
個團有42人!

中山二日團有八餐食
每餐份量唔算多

午餐:脆肉鯇火鍋宴 (無影)

下午:華藝國際燈飾廣場
超級大的燈飾商場
竞然有導賞带遊商場
商場內仲有博物馆
平日去水靜河飛






下午茶(魚蛋+ 奶茶)@ 大信新都匯
味道就.... 不食也罷

晚餐:雀籠石岐乳鸽一開四




宿去年開業的中山路易斯頓酒店


好大電視


宵夜: 沙溪牛肉或豬肉粥, 仲有面,河粉.....


第二日: 10am 起行
中山石岐市区最旺区


琴日天氣好
同今日天氣差好遠, 又凍



中山落香港巴士


行孫文西路步行街
我地去食雙皮奶, 唔多得

午餐: 興香閣荔枝柴烧鹅


有內臟鹅腸鹅血等


燒鵝


參觀中山咀香園工廠
中華老字號咀香園始創於1918年



體驗整餅過程


每人一盅龜苓膏 + 試食 + 購物


沙溪涼茶的創始人,是中山沙溪塔園村人黃匯。
這種涼茶對感冒特別有效。


最後一站: 紅博城 
 (大涌)紅木文化博覽城
仿傚北京天壇
中山市最大红木家俬城
又係超大無人既商場



紅博城博物館的圓願彌勒大佛由一顆近3000年樹齡的黃香樟古樹雕刻而成,高5米,重6噸,實心直徑為2.2米,紮實堅固。值得驚嘆的是其用整樹一氣呵成,自然流暢,做工精美。作者為杭州鼎鼎有名的工藝大師周揚,歷時十載完成。雕刻過程艱辛而又漫長,僅材料就花8年時間在自然條件下陰乾,再用一年多時間慢慢從外至內,從外皮至樹芯進行雕塑,以雕一層、干一層的方式操作來此避免因濕差太大而出現裂痕。本佛雕刻完成至8成左右,移到上海延藝堂內後,館封頂後再花一年才完成。    




 

有条好靓既商業街








荔苑中山隆都三寶名菜宴
呢餐最好食

隆都芦兜粽 - 自己買。 rmb$28 個都幾大個
蘆薈葉好香,
好味😋😋😋
舌尖上的中國有介紹過



沙溪三寶
1. 皮膠炆洋鴨
豬皮好好味😍😍😍
話同鴨一齊煮喎


2. 沙溪白切雞


3. 沙溪扣肉


中山景點唔多, 行程食物一般般啦
叫做認識中山
2日團地方唔遠
但坐車時間唔少. 我地都坐到怕怕, 
9pm 深圳灣落車走
我地之前考慮去順德定中山
跟團係平, 不過自由行有d地方可去可唔去
下次去橫琴和順德走走.

廣東十大美食之鄉,怎能走寶?——走進中山之沙溪篇  

6 comments:

  1. Replies
    1. 小朋友過世了,上網看見不少意外,父母曾的要引以為鑬

      Delete
  2. 我剛玩完既國內自駕遊幫襯過既食店D野就好好食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好少係惠州呢條缐食到好野,等睇你既自駕篇

      Delete
    2. 我地係在高德地圖上搵架咋

      Delete
    3. 我只識用点評,無用過高德搵食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"