Friday, January 6, 2023

2. 峴港 Danang - Madame Lan

 

晚機抵達岘港
岘港唔大,的士好快到 Novotel 酒店
好彩 book 酒店前問一問越南同事
之前同事住個間較遠
住呢間我地可以行出去食dinner 


酒店有好大既露台 
咁廣闊既夜景😍
我卻唔敢靠近露台邊,畏高😵‍💫


我第一次去峴港
問返2老,佢地之前坐遊輪去,只短暫遊覧峴港市
印象中只有一條大街
可惜航班時間唔允許我星期日留在峴港遊覧
只留一日,下次要放假來峴港 + 會安





老大都係想食靚海鮮
2位越南同事都係推介越南特色餐廳 Madame Lan


毛毛細雨酒店行去餐廳好近
仲有15分钟 last call 
甜品飲料一次過點晒


Mango salad 好正好新鮮


Photo menu 好吸引
樣樣都想點,
3人好似點了9樣 + 甜品 + 飲料 😙
  • Hue Style noodle soup - 同事话一定要试北越粉特色
  • Grilled Pork Slices & Meatballs with rice noodles in Hanoi Style - 豬肉好味,我用來包越南米紙卷😋
粉就唔食, 要留肚


米紙卷好多地方都唔好食
 呢間係越南我食過第2間比較ok
冷盤多,全部都上得好快


Savory Pancake Central Vietnam Style
街邊檔小食,變餐廳美點😋😋😋


Rice Cake 😋😋😋😋
食饱都堅持食多D


海鮮咖喱可惜唔夠味


法包都ok.


Coconut shrimp 得賣相, 
味道一般


冇點錯,呢杯三色冰好好味😍😍😍



餐廳要關門了
匆匆飲下甜品 + Coconut coffee 😋😋😋
好抵食
老大都係鍾意泰式熱盤,多于越式甜酸味




1. 终于起行
2. 峴港 Danang  





8 comments:

  1. 咁快可以出行,實在開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次去了越南,馬拉,泰國。 越南和馬拉冇乜人帶口罩,感覺好安全。 泰國幾乎人人帶口罩,我泰國既友人都係12月第一次中

      Delete
  2. 峴港在六十年代中至七十年代初是美軍基地,所以市面一向較為先進和繁榮。可以出行,真係開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜航班時間唔允許我星期日留在峴港遊覧
      只留一日,下次要放假來峴港 + 會安

      Delete
  3. 新年快樂, 羨慕, 可以出行旅遊!!

    ReplyDelete
  4. 呢餐飯好吸引🤤

    會安夜晚真係好靚,要住一晚嚟玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友係同事見到我D相,叫我 plan 個trip. 睇下去唔去得成

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"