Sunday, January 8, 2023

5. Hanoi City Tour2

跟住去河內最熱鬧既湖區


我都想坐😍




本來想book 呢區既酒店,方便行街。
我地11月開始計劃時酒店仲好平,
到12月定案時酒店加晒價,
結果我選了另一邊近火車站既舊區酒店


好大個西湖,我地行咗半個圈



個龜塔位於湖中央,只可以遠觀
還劍湖傳說是越南國王跟神龜借劍打贏明朝,
之後也在此還劍給神龜。
所以這個龜塔應該是祭祀這個神龜或與其相關










經過好靚既 Temple
宜家先係 Google Map 望下



好似要比$入去, 無入



咁多泥公仔, 賣得晒嗎?



好耐冇见咁熱鬧








我地既目的地😍
Nguyên Sinh Hà Nội





Banh mi pate
法包夾火腿及肝醬
好好味,冇介紹錯
(google map comment)


老大既海鮮依舊沒著落


餐廳好繁忙
河內好多景點門面有中文字
唔知店主同當地人有幾多會看
聽話河內都多人會普通話
今個 trip 就見識了一位越南人會基本普通話溝通
出門真係唔可以亂說話


餐廳只有一道菜 - Cha Ca (Grilled Fish)
上菜好快, 
先來一個明爐,
一盆都熟既鮮魚
接着把很多香蔥和香草炒均勻,
再配越南粉同蝦醬一起享用
不能吃蝦醬的可以用魚露和醬油/紅椒代替,
其他伴菜花生可refill
菜式太單一, 加埋蝦醬咁重口味
我都係鍾意咕嚕魚多d


仲有魚肚,但比較 un


越南 Pepsi 多過可樂


第二日,坐車經過一條街都係賣花



開會既地方有個好靚既花園,
望見都心曠神怡






Blog to read:



1. 终于起行
5. Hanoi City Tour2


4 comments:

  1. 看來有點像三四十年前的大陸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 𠕇D地方都似東莞,惠州西湖。 目前仲限起高楼大廈

      Delete
  2. 五十年代越南在中國軍隊幫助下打敗法國軍,七十年代在中國軍隊暗中參與下打敗美軍,但後來越南反過來騷擾中國邊境,所以七九年二月發生「中越邊境自衛反擊戰」。二十年之後兩國重新和平相處,越南學中國搞經濟建設。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我今次去既越南工厂,基本都是中國人搬去的

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"