Friday, January 6, 2023

1. 终于起行

Jan 3 (Tue)
Plan 了2個月既 Business trip  终于起行
放完假晨早機, 早一晚 call 定8折的出機場
5:30am 出發,過咗青馬都好多的士下。 
好快出到機場。 
餐廳啱啱開門,唯一開咗既莆田排晒長龍
疫情后第一次出門
行李冇壞,希望冇執漏野



忘了買手信
好彩起飛前開門
今次搭既所有機都要帶口罩
機上看阿媽有咗第2個, 
航程短, 睇唔晒結局, 回程再睇埋佢


可能抵達胡志明既飛机冇以前多,乘客唔算多
好快過關,第一次出到去行李未開始出來
當地同事先帶我地食 lunch
好似有D外國團係度食


我2位老大平時都唔食 lunch 
越南同事就点了一堆 spring rolls 😂
味道都 ok.
最好味係蝦沙律




以前我一定住胡志明市區
但城市化帶走了往日古色古香的店鋪
市區大部份都變了名牌店
不再是我杯茶

胡志明市楼契是永久擁有
政府要收回改善道路很困難
塞车問题越来越嚴重
其他同事都叫我地住市區熱鬧d
但每天來回市區要花好多時間
疫情前, 胡志明市周邊開了Becamex hotel New City 四星酒店
我宜家既老大又唔介意住周邊地區, 
我都寧願少出行, 可以多d時間係酒店休息
酒店附近較靜, 的士司機都唔熟
如果我自己一個人,第一次去都會驚驚地


熱帶地方都有熱厕板用 😍


今晚晚餐就留在酒店
熱面包😋


羊扒唔錯 😋😋


老大點了 Tiger prawns 


Tiger Prawns 呢🤪


Jan 4 (Wed)
琴日食完春卷
今日開完會既簡餐有驚喜
粉红色沙律又几好味
腰果同春卷好脆😍
仲有我至愛既薯片, 啱晒


晚餐想食海鲜
 但酒楼就一般般
門面幾靚


Jan 5 (Thurs)
第三日既简餐又有驚喜
台湾老板既厨房準備了 pho
比越南市區既餐厅更好味
老板準備了牛和雞供我地選擇


仲𠕇咖啡
我唔好黑咖啡都覺得好飲


酒店附近發展中
年中會開 Aeon 百貨
附近有小型唐人街
有中式酒樓,有日本菜






在胡志明幾天涼涼地,游唔到水
泳池對住餐廳
又沒有更衣室,不大方便


隔離係 service apartment 
有人話比酒店好





Jan 6
離開前在酒店走走



反而網球場在4楼
隔离未開既政府大楼好似东莞


今晚飛峴港
星期五晚胡志明機場人山人海



7 comments:

  1. 胡志明市舊名「西貢」,越戰時期、南北分治時是南越(越南共和國)首都,一向是繁華大都會,一九七五年越共打勝仗,推翻南越政權實現越南統一,將西貢改稱「胡志明市」,以紀念越共領導人胡志明。許多南越人恐共,大批向外逃亡,許多人乘船來港,於是出現「越南難民」(後來稱為「越南船民」)問題,困擾香港多年。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地有同事唔知西贡同胡志明市係同一地点,講開先知🤭。英国有一套音樂劇亦是以西贡為主题。 當年香港受盡指责,现在輪到歐美受難民困擾

      Delete
  2. 終於有得睇遊記啦~
    酒樓門面真係好靚喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 似婚宴場所,但食物就普通海鲜酒楼水準,越南好似好既海鲜都出口

      Delete
    2. 你有個留言唔见咗,我都唔好越南咖啡,但峴港2杯咖啡我好鍾意

      Delete
    3. 我當年係Toronto 既越南滴漏咖啡好好飲,一世難忘,香港越南都飲唔返

      Delete
  3. 當年在胡志明市轉機班機取消,也留咗一晚出咗去玩

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"