Saturday, January 7, 2023

3. 峴港 Danang2

岘港的早晨
毛毛细雨终于停了





今朝一早出門
没能慢慢享受豐富的早餐


另一批同事早我地一日到峴港
3年疫情只能通話,終於第一次見面
同事趁早餐過嚟同我地短聚
原來越南人要申請簽證來香港不容易
要提供很多個人/财务文件
除了政冶人物,第一次聽人申請唔到香港簽證



在車上享用美味水果


完成一天的工作,回到峴港
五行山 (The Marble Mountain)


海邊酒店林立


好大浪



上機前仲有時間
司機推介 Dreamer Coffee







小狗不怕人,唔知邊位係主人
每枱都走去打招呼


唔知點乜好
還是點了 Coconut Coffee
估唔到同琴晚各有特色
呢杯係 smoothies 特色 + 少許 coffee 
比琴晚個杯更好味


同事乘共享單車
又再來和我們短聚


今晚飛河內
本想星期日留在岘港
可惜夾唔到航班
几程机都係3+3+3
電視螢幕夠大,個位都幾闊下



Hanoi 比峴港大,今次的士半小時
酒店 room service 唔吸引,食自己帶的杯面
Hanoi 酒店比较舊
Mercure Hanoi La Gare Hotel 
唔應该選近车站 (La Gare) 酒店
明天星期日終於可以休息下
有考慮過參加一日團郊遊
又唔想太早起身, 車程長
還是來個 Hanoi city tour 


峴港景點

1. 终于起行
3. 峴港 Danang2





 

11 comments:

  1. 越南近年經濟都幾好,也努力發展旅遊業。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 越南市區和景區都不算熱鬧,購物欠奉,出入和語言也不大方便,較適合一些為渡假而去的遊客。 本地旅遊業就好成功。

      Delete
  2. 河內一直是北越(越共領導的「越南民主共和國」)首都;南北統一後仍然是首都,是政經文中心。這些年一直「抄」中國內地「改革開放」的「作業」,稱為「開放革新」。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 越南戰后才起飛,政治经济發展比起其他东南亚國家做得好。 聽說河內很多人會普通話。 以前過去越南都是日本,台灣人,現在則是韓國和中國人。 美國的關稅,迫使很多中國工𠂆搬去東南亞,越南得益很大

      Delete
    2. 我都一直以為胡志明市係首都。地理上香港去河內仲近,如果唔駛簽證我都想去多啲。

      Delete
    3. 我地因為夾唔到飛機時間, 而且峴港少國際機, 只好香港先去胡志明, 再走返轉頭去峴港同河內. 你去咗大叻未?

      Delete
  3. 露台景超靚喎!
    司機推介飲特別咖啡😜 不過越南咖啡唔係我杯茶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我宜家先識去垃圾留言搵返你個留言出來,我都唔好越南咖啡,但峴港2杯咖啡我好鍾意

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"