Sunday, January 8, 2023

4. Hanoi City Tour

 星期日,第一次来河內
越南同事帶着来個 City Tour



本来有考慮過跟 local tour 郊遊
但單程都要2-3 小時车程
明天又要早出晚歸
還是留在市區內 Hea 下





星期日都好多學生團隊


同事沒解說, 我地都唔知排隊入去睇乜
仲要繞一個差唔多成個維園既大圈
老大用 Google map 定位 
原來係胡志明紀念堂 / 陵寢




當年係北京睇過毛澤東遺體
印象中話遺體因某些原因縮小了
而且距離好遠睇


場館內里唔大, 
入到去暗黑,仲要上樓梯
 睇既距離好近
睇完出返去又要繞一個大圈離開


下一站: 學子園
Quoc Tu Giam
(Temple of Literature)



好中式風格既庭園






Khue Van Pavilion




Garden Of Stone Stales
金榜题名





香港各自各影畢業相
呢度興來學子園影合照
有攝影師幫眾多班合照





仲要每人影獨照
咪要影一日😴


Dai Thanh Sanctuary & Great House of Ceremony




Local tour 既车,好型
我地嘗试 book grab taxi
但10 分钟既距离,塞车遲遲不到
又唔见有的士驶過
路邊負責停車位既哥仔幫我地book grab
終於𠕇車


我2位同事經常唔食 lunch 
我地選了 tea set 當 lunch @ Paris Deli







蛋糕一般
越式咖啡不是我杯茶





環境不錯,可以慢慢 hea 下




Cafe 斜對面就是








1. 终于起行





 

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 越南一次都未去過,但都無諗過會去。

    這天的天氣好像不太熱咁噃?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanoi 係北部,唔似南部冬天要着外套。

      成個 trip 陰天多,未试過去东南亚咁凉,Pattaya 都大風到我地要缩返入酒店,但成個 trip 就好凉快舒服,係冇得游水

      我公司D英國客,差唔多20年前已自己一個女仔背包坐火车遊越南。 New York 既朋友前年踩單车遊山玩水。 胡志明𠕇個越戰景點好出名。 北部有沙漠。你應該會鍾意大叻市既自然風光。 越南都好多酒店,係語言交通未成熟,韓國都難唔到你,越南冇問題啦。 中國在胡志明起緊鐵路,將來會更方便

      Delete
  3. 我估我都應該唔會有機會去越南,地理上實在太唔就腳啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見到你既留言通知, 但就唔見你既留言, 原來係垃圾留言. 世界咁大, 我都xx年無去美國加拿大了, 北美州我仲有幾個地方在我旅行 wish list 上. 上次美國簽証10年我都只係去了1次. 長途機都係怕怕

      Delete
  4. 我好like去越南旅行。嘢好食,特別係法國菜;用grab坐車周圍去都方便,酒店又平又靚。

    可以網上申請電子簽署之後更方便,唔駛就更好啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我久不久都會去hcm, 一直沒機會食法國菜,上次去食咗意大利菜好正🥰。越南越來越多boutique 酒店, 啱哂你

      Delete
  5. 胡志明是越南擺脫法國統治獨立建國的「國父」,所以如中國人對毛那樣,留住遺容供人瞻仰。越南歷史上是中國的藩屬,唐朝的河內是唐朝管轄的,「滕王閣序」作者王勃的父親就是在交趾州(今越南北部)做官。以往越南人以寫漢字寫得好為自豪。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只認識幾位越南人會說中文,很意外越南景點處處有古雅中文字,不知道有多少越南人認識中文字和意思

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"