Monday, January 2, 2023

二價疫苗 / 中招

Dec 17 (Sat) 
康復既友人帶我地去神秘地方飲茶, 就係北角地鐵站後面


北角有間老人院豪宅,
原來入面有間聲哥廚房
可以上去填張免費會員



有人話唔好食,
我當日食得還不錯


😋😋😋


😋


呢個腸份外貌和味道都怪怪地



2位朋友都備了聖誕禮物



下次可以試預訂菜式


健康核桃包 😋😋😋


熱核桃包好好味


醫務所好齊全




食食下收到老板係日本放假既電话,话有國內同事中招,揾我幫手買快测和藥。 去買藥先知香港市面已缺Panadol 同幸福傷風素
 SF 不能寄藥, 郵局仲可以寄.  
友人提醒我中環郵政總局周六日都開門


Dec 18 (Sun)
1月要出差。  上個月 body check, 𠕇测Covid 抗體,话 min 50, 我有5000+ 抗體。  我上一针係一月尾打。  問藥劑朋友话抗體和中招沒有直接關係,建議打针多些保障

明天打二價針前先做pcr test, 如果中招唔打针。 原来宜家政府免费pcr test 只查一样,唔记得係查口定鼻。 如果2個都查,要自费$140 


Dec 19 (Mon)
三叔公幫我問認識既藥房,搵到三盒 Panadol.  有同事要北上,即刻去交收

跟住趕去打针。 好少地方可以打2價針。 今次打既痛症診所好大好靚,好快可以入去打針,支針好幼,一D都唔痛。 到傍晚開始有D針位痛




Dec 20 (Tue)
一起身就針位痛,比上支針仲痛。

老板日本返來,買了些藥。 但因國內爆疫, 深圳平郵都停止服務,郵件要寄去廣州先再轉發, 會遲2-4星期先到.  老板已買了藥, 同事們好返後先收到都無法

生日返公司交收藥物, 老板请埋食生日飯
冇選錯,好味好脆既生日蛋糕 - KITKAT Chocolate 流心 Toast @ Beans 😋😋😋  雀巢 KITKAT 和 BEANS 合作推出期間限定的「 Have A Crunchy Moment 」三款創意甜品: Crunchy Mountain、雀巢 KITKAT流心吐司及雀巢 KITKAT窩夫。




Dec 21 (Wed)
第三日好神奇,針位完全冇痛了

Dec 22  (Thurs)
上午陪媽咪覆診,跟住去跑馬地街市食。  好開心 send 相俾老板娘睇,老闆好快走過來話老板娘請😘 我下次要比埋$ 先出聲



冬至放3点, 下午同细佬去 K11 Musea 用埋年尾到期既會員免费 k dollars.  点了2杯咖啡。  相信因此惹了细佬,為了免费積分中招,真係唔抵😤

今日不停流鼻水,一般生理期我都會流鼻水,所以冇諗過係中招。  平時食4粒止到鼻水,今次要6粒




Dec 23 (Fri)
下午放假约人BBQ.   上午開完zoom meeting。  早幾日友人話女性多生理期中招,對一直流鼻水存疑,出門前做個快测先,竟然係頗深色既2條線🤯。我既BBQ, 我既聖誕假泡湯了。  好彩我推咗朋友冇買Disney 飛,亦好彩天氣暖返

Dec 24
有上次3月香港既經驗, 今次國內公司, 同工會好快寄出物資比員工





Dec 25 (Sun)
老豆一早快測冇事,但上午突然冇力
我夜晚多了少少咳,可能輕症,食特強傷風咳素即止咳



Dec 26 (Mon)
老豆出現好淺既第二條線。 試下见免費醫生, 要用 Ha Go App book .   每人既account 可以幫人予約, 但見醫生要開返自己 account.   今明2天假期视像醫生已约满,只好 book 指定診所同指定的士。  的士 call 台都好 nice, 幫我 book 埋回程

我只注意2老, 忘記了細佬, 一定係個日去 K11 傳染比佢。  我仲諗緊我点样惹到老豆,后来谂谂下應该係我先惹细佬,佢又以为一般感冒。但老豆先出现徵状.    但我都唔知點解自己中, 因為一齊食飯既朋友同事都無事

收到 SMS 通知, 原來仲有派物資, 放了在門外


收到醫管局電話詢問健康状况, 我話約了明天見醫生
姑娘叮囑到時d新冠藥一定要食晒
媽咪傍晚開始冇力


Dec 27 (Tue)
媽咪出现第二条線,發冷發燒.  
改了约视像E生明天有位,取消指定診所同的士

老豆神奇第二日得一條線,唔通係假🐑性😵 
諗住老豆冇事, 取消E生視像 booking



Dec 28 (Wed)
我一個 Tester 上下線好似掉轉咗,見到深深既紅線嚇親我.   試返琴日個隻快测都係深色過琴日😨

上報埋媽咪確診,又收多套政府物資。唔駛買快測

媽咪视像睇醫生,姑娘同醫生都好 nice.   好快就接上醫生。  好彩有物資, 見醫生只能自己探熱同量血氧計, 自己報比醫生

上次試過友人收到政府送既血氧計,比我公司係hktv mall 訂既好用。 醫生話可以提供,領了一個.   媽咪聽朋友话新冠藥好苦,有朋友食完仲辛苦。 問醫生可唔可以唔食新冠藥, 醫生話老人家最好食.




醫管局又再次致電詢問老人家既情况

见完E生,藥劑師下午致電講解分發的藥物

老豆今日出返2條線,好彩仲 book 到視像 3:15, 今次等咗好耐。 我驚系统問題,退了系统一次。 终于5pm 接上醫生。  藥要明天才送到, 胆固醇藥要停8日

8:30pm 順豐第一批藥到👍🏻 
袋上𠕇E院電話,如果藥物𠕇問題可以致電



妈咪有7種藥 - 新冠藥, 退燒藥,感冒藥,化痰藥,消炎药,喉糖,咳藥水原來香港制造…. 


好多人都話隻藥苦,即吞冇事。 原来都好難,碰到少少味蕾可以苦到天明,飲水都冇乜用。 呢隻药成$2000盒


每日2次各三粒
金色3粒上午食
蓝色3粒晚上食
五日既份量,一定要食完




剩返中過2次既工人冇事,我地在家開始放開口罩


Dec 29 (Thurs)
我仲係2条線,老豆同细佬好似已轉陰,但仍有感冒聲和咳
老豆D藥1pm 送到,都係Pfizer 的
有朋友话輕症就唔好食啦,始终係新藥
老豆终于照食

Dec 30 (Fri)
我終於轉陰
國內同事同朋友差唔多100% 中晒.   全部都有發燒
大伯同伯娘都中了.  子女不在港.  又幫佢地約睇醫生.  都约到明早见视像E生

Dec 31 (Sat)
今早好快见完视像E生
呢位醫生就話胆固醇藥要停10日
今次藥6:30pm 就收到了

Jan 2 (Mon)
媽咪好返了
明天開始出差


10 comments:

  1. 好詳細呀,等我們知到中了後的流程,我身邊都好多人中了,(現在我變成高危人仕呀^_<),我都發覺近來中了O仔的朋友仔,大多數要7-10天才變回一條線,不過有少部份人是三幾天就無事,好番後你都要好好保護自己,多留意有沒有新冠後遺症,保重﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 抗疫幾年,無諗過呢個時候中,有點意外。 我地都輕症,老豆已經係第二次中,好似冇乜事。 我都唔知自己點中,可以留意多D個人衞生

      Delete
  2. 近幾日香港本地日日都兩萬,昨日下降至一萬六都話「降」了,但真係仲快速傳播緊,千祈唔好掉以輕心。我的長外孫前日中招了,真是防不勝防。趕快服用退燒藥和止痛藥(喉嚨甚痛)。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係驚变種,又来一波,祝早日康复!

      Delete
  3. Replies
    1. 終於留到言啦~ 我都係個幾月前第一次中招咋~

      Delete
    2. 多谢你话我知,我以为冇留言,唔知系统出咗問题

      Delete
    3. 係囉,blogspot久唔久就會咁

      Delete
  4. 老牛去年三月初曾中招,至今過了十一個月,也許抗體已經甚微,所以上星期二我已接種了「二價」復必泰疫苗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有几位朋友打完几天就中招,有聽過几位打完好唔舒服。 希望牛兄打完疫苗冇什不適。 我有抗體也中招,但症状轻微,不知是否和抗體有关。 早点打预防针都好, 年后可能随意出关,多一層防護

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"