Monday, January 28, 2008

香港比Liverpool更凍!!!

仲諗住香港會暖返, 點知返到香港比Liverpool仲凍


今日同鬼仔返大陸, 可能我同佢八字相沖, 舊年同佢去無帶passport, 今年就無帶褸. 一落常平火車, 我着咗咁多衫都覺得寒, 實凍死佢 原來只得6度, 比香港唔只少2, 3度 咁簡單.


後來才知鬼婆無乜食lunch 既原因, 事關見到雞頭就無胃口, 原來如此


米高搵咗部暖氣俾佢地. 我坐係一邊, QQ問我凍唔凍, 我身ok, 但手就好凍. QQ於是俾咗個好cute既獅頭公仔暖水袋俾我. 我貪玩俾鬼仔試下, 諗住跟住自己用. 點知俾佢拿去用足全場 我都無機會用


阿同事唔知個個係暖水袋, 奇怪佢男人老狗拿住個毛毛公仔做乜 Sorry arh...希望出年我唔好再害你啦





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"