Wednesday, June 6, 2018

10. 意遊未盡 Day 5 Lake Como - Menaggio and Varenna



第二站原本想去Varenna
原來架船先停Menaggio


離開 Bellagio














Bellagio 好快去到 Menaggio
來到就落船






開始天晴
Menaggio 好靚


Gelato 好好味
今年胃口差咗
竟然連gelato 都戒埋
成個trip 自己只叫了一個gelato
其他只食幾淡
去完旅行某君肚腩漲了許多
反而怪我食得少. 令佢清餸尾增磅🤣🤣🤣
實情係大家都想試各款菜式,又点會唔肥呢!


食gelato是人生一大享受💕



天鵝媽媽和寶寶們







一般只见到一對
好少見一家人呢








在餐廳收起的面包有用啦







Menaggio地方不大
我們只在湖邊逗留半小時就離開








 

    第三站


這兒沒什么特別
我們都不想走了
去埋超市買餸
等下班船離開
可惜不能坐快船
返到酒店都8pm 了




暴雨來臨


一直好想去Lake Como
天氣麻麻
Villa 也不是我杯茶
可能搭船太耐
再選的话我會選擇住 Varenna 
坐船去Bellagio 和 menaggio 近好多


回到Como剛好太陽下山


回去自家煮


附近有laundry 洗埋衫
最少5 euros 換 token, 不可退
Token點都要洗衫乾衣才可用完
咁大個洗衣機
可以洗好多斤!







Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 


13 comments:

  1. 湖邊的棧道風景真美.....
    意大利有咁多美味Gelato,好有增磅危機wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我都無諗到意大利咁多風景.
      所以返來要做運動,減肥中^^

      Delete
  2. 我都好鍾意食GELATO, 去到應該要一日食一杯. 其實我睇完資料覺得LAKE GARDE應該好玩個LAKE COMO, 你去完感覺如何呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前都係一日食一杯架. 可能工作壓力改變了我的胃口
      Lake garda, Lake Como 和Dolomites, 我都係最鍾意lake garda

      Delete
  3. 我好鍾意COMO湖區嫁。。。。好寫意

    ReplyDelete
  4. 我試過一日食兩杯Gelato...都怪佢太好味又多款。

    ReplyDelete
  5. 我都諗住要去lake como玩, 但日數比較多(因為要就老公去踩單車), 所以我仲諗緊過唔過去瑞士玩一日.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我原先都打算lake Como 玩几日,天公不作美,Como 的villa 也不是我杯茶,踩单车我都係鍾意lake garda 或奥地利。 都可以踩去Lugano. 沿路风光几靓

      Delete
  6. 長旅遊時,遇上附近有laundry洗埋衫,唔洗周圍搵超正。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無你去得咁長旅行, 我好少旅行laundry

      Delete
    2. 去天冷既地方玩就無咁煩,熱天,又唔想帶咁多衫,最好迷在當地洗囉。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"