Saturday, June 9, 2018

13. 意遊未盡 Day 8 Lake Garda - Limone Sul Garda


難得酒店有早餐
有cream 的牛角包好好味,
我都忍唔住口吃了2个😘


酒店比想像中靚!





酒店有游泳池,
可惜我地無時間享樂



沿住 Lake Garda 西岸北上
今晚又可以去到邊?


 





Best View for Tea!









Lake Garda 好大
今次只走了湖的西岸
Tremosine 都好似幾吸引
怕了意大利的窄路
还是不上山


右邊一條小路進人Limone sul Garda 
利莫內蘇爾加爾達
小镇位于悬崖之下,依山而建,
1940年代前只能靠攀山越嶺或乘船來進入這個小鎮。



好美的小鎮
成個trip 我最喜歡 Lake Garda 上的小鎭
亦要天公做美的配合








令了幾本 guidebook 引得意姐去先
等我有blog 睇🤗





























湖水越來越美












第一次見天鵝開行turbo 
原來都可以好快



































在一家店內睇中好多產物
這飲料沒什麼特別.


好味的檸檬糖




好味的 pistacchio 面包醬


好多意粉選擇
諗住揾晚整
唔識睇意大利文會出事
係有檸檬味既意粉
怪怪地




地標指去邊


To Lemon House



































橙樹




可以乘船去其他地方










早餐吃得豐富,
沒留下吃飯


原來架車開門有燈


門都有

停車場似玩具細得很
難怪牆上咁多車痕
停車場好陰涼


依依不捨離開



Lemon House



附上youtube Limone Sur Garda 的 Video






Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

7 comments:

  1. 湖光山色,真係悠閒都爆,好想去呀!

    ReplyDelete
  2. 橙樹?我仲以為係檸檬樹添。

    [原來架車開門有燈,門都有]
    我諗可能係standard設備。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 我覺得Lake Garda 靚好多,湖光山色, 舊城都好得!
      Lake como 主要睇villa, 天氣又唔好. 我麻麻地.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"