Sunday, June 10, 2018

16. 意遊未盡 Day 8 Bolzano 的隱世風光


吊車上到山頂仲有火車
由Soprabolzano 前往 Collalbo







 

 


    


 

山上隱世風光


估唔到山上好似陸地咁大






















山上有和牛農場






落咗火車我地又繼續去下一站
剛剛好轉巴士準備開車.
跟住GPS落車落早咗


又行了一段路先到景點 Earth Pyramids
Bus Schedule 上只寫了幾個巴士站名,
最好都係問司機係邊度落車 






不過沿路都幾靚
可以一程巴士, 回程步行.








 


 


 








就係睇金菇石






 



















入景區聽到响鈴聲,
又見唔到牛行過
回程先見到路邊林木中有羊


拔起附近既草餵羊
今日行程溜溜長, 玩得太過
後面就出事





回程接唔上巴士時間,
行返去火車站



回程先見到地面有方向指示









To the Train Station
仲清楚過GPS





原來火車站都有指示









落咗山大家都肚餓
又想食飯
就入吊車站對面食日本餐
食All you can eat 抵d
但基本都係三文魚


日本餐㕔竟然係中國人開
順叫餐廳幫我地通知旅館我地會遅到


今晚旅館一早book咗
所以今晚要到.
否則應該係Bolzano住一晚

GPS 顕示由餐廳需時45分鈡到酒店
但我地又比GPS 点了行山上小路
只啱啱夠一个車位行,
天又黑了
有對頭車死得
上咗山我既電話又無訊號
好彩團友電話有訊號
旅館就在前方

9:30pm 千辛萬苦來到 Hotel Edeiweiss Funes
門口仲有幾位住客行出行入
我即刻落車沖入旅館
Reception 開著小燈無人
打電話去旅館終于有人接
但溝通唔到, 對方不停問我係邊

跟住有位婆婆出來
話我地點解咁遲
佢話今朝要送客4:30am 已起身
佢仲以為我地係意大利人
因為剛才餐廳係用意大利語幫我地聯絡旅館

Passport 都無 check 
塞2條 key 比我地自己上房
跟住鎖埋大門
真的差點要係車上訓😓
團友既房仲要未清潔好, 好污糟
以後都係要 plan 6pm 左右到酒店





Blog to read:
意大利Bolzano博尔扎诺周边Dolomiti多洛米蒂山徒步路


Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

6 comments:

  1. 呢到都好清優,好喜歡歐洲的小鎮,不過意大利人印象好似幾惡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好耐無見. 我地好似遇上外地人多, 又可以話係鄉下地方, 都好似無乜同意大利人交流

      Delete
  2. [我地又比GPS 点了行山上小路]
    個GPS係唔係租車時租埋架?

    [以後都係要 plan 6pm 左右到酒店]
    所以我絕大部份既行程都係在黃昏、日落前就到酒店,原因就係到酒店前會有好多想唔到既變數囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係, 我慣用google map. 今次加埋waze
      無埋信号,今次真係嚇親自己

      Delete
  3. 齋睇相都覺得好舒服,現場一定不得了。

    ReplyDelete
  4. 我去北意都有來睇土耳奇石(金菇石),你去時天晴靚好多﹗

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"