Tuesday, June 5, 2018

8. 意遊未盡 Day 4 - Lake Garda - Sirmione / Bergamo 山城


離開 Verona 
下一站 Lake Garda (Lago di Garda) 加爾達湖 - Sirmione
今晚應該可以去到 Lake Como。





plan 行程睇咗好多資料
又想去晒所有地方,
又唔想咁趕
好多地方都心大心細要唔要 stay 一晚
或者搵中間點住2晚,唔駛搬酒店


Sirmione 半島比想像中大
一路往前方進發
見到一個大停車場跟住駛入泊車


一落車就有無敵大湖景



團友都肚餓了
又要揾廁所
就係停車場附近開飯



今次學咗pizza 卷起來用手食


無客的餐廳估唔到幾好食


芝士面




可以租單車,
下次來歐洲踩單車





由右下角的停車場行入Sirmione 半島



越行越靚


第一次見船入油







Magnolia 花大過塊面



有人行埋湖邊
即刻開turbo 駛埋來







美鵝掌


車無得駛入舊城區
Sirmione 都係 day trip 夠了







細細既castle, 好似LEGO 城堡






金光燦爛










仲可以遊船河
有緣再來坐











今日陽光普照
影出來都靚D
 







好美的一個小鎮
景觀層出不窮





好乾浄的湖水












來到呢度只係行咗一半






好熱,抖下暑


第一次見黑白鴨


 


好好味的gelato 



 







風景靓到我又抬旅遊書返香港

 


Lake Garda 好大,
今㳄只去了左半邊的其中四個town 
Sirmione 是第一站


停車票係退回比我地留念


回到70 年代



Highway 都好靚!



Bergamo 山城
又係一處plan 行程唔知去唔去好既地方
遊車河上山望好古色古香
入咗山城 Citta Alta 無遠觀靚
我們沒有停車落返山
下山又無揾到地方影山城
匆匆結束了Bergamo 的行程



下一站超市!


mini 版可樂


Twinings Lemon tea 較淡


Book Lake Como 酒店睇地點睇評語有選擇困難症
最終 book My Wonderful home 2天
住宿門口無得停車,附近又難停車
只好落車找
獨自走進關了閘的庭園按鈴
現在見到才明白小說裡庭院森森的陰暗
𥚃面有一位外國人在看花園維修
原來我按錯門鈴, 難怪沒有人理我
接待的是老板娘的黑人助手,
初見時是有點驚
人還是helpful 的

 先帶我地去附近私人地下停車場.



泊車咁高難度
肥d都入唔到去
呢幾日都係唔用車.





Book 房又忘記 check 要唔要上樓梯,
好彩在地下
房好大,
沒有窗,陽光照不進來
意大利的房多是陰涼的




房間在閣樓



第一餐慳家自家煮


味道一般般


這次旅程的酒店,
除Venice B&B 花洒較弱外
其他都唔錯.









Tour list:
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 

5 comments:

  1. 我有次去歐洲都賴過嘢,hostel响三樓,要抽個廿九吋喼上去...

    見到咁靚嘅湖,想踩水上單車。

    ReplyDelete
    Replies

    1. 我好似有D印象
      🤣未踩夠水上單車

      Delete
  2. 地下停車場既感覺都好陰深下。

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 我好鍾意Lake Garda, 好几個地方可以去玩幾日

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"