Friday, June 15, 2018

23. Day 13 Kognisee 國王湖 / Ramsau


Jun 13

旅館的餐廳几靚







KRAUTER LEBERWURST 
用添加香草的大塊肝臟製作的香腸。
應该令走些去野餐



巨犬
你望我,我望你



餐廳主人叫我地唔好再影


重返國王湖,今次天氣無咁幸運


去到奧地利沒了意大利的陽光普照.
今年都好多人選去意大利, 
post 既相都好好天
應該全程留在意大利.














小朋友媽媽笑話收模特兒費





終於買返支心頭好
支行山棍好輕便
團友即刻有用



店主送張 postcard 比我








倒掛金鈎
百看不厌













pat pat 好雪白呢

 











 









午后陽光才出















等黃叶再来一次🤣







帶辣味的mozzarella crepe,
無諗到好好味





 



有時間去埋Ramsau (藍紹) 地標性的教堂
聖賽巴斯提安教堂 (Pfarrkirche St. Sebastian) 打个卡





回旅館途中出了小意外
轉小路上斜車死火溜后
千均一發才停到車
嚇到我腳震震


去St. Wolfgang 本來book 咗二間房
屋主話有二房apartment
我地又可以來個慳家煮



煮埋 Limone sur Garda 買的意粉


有大平台


食落先知意粉带 lemon 味, 怪怪的




Blog to read:


Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

2 comments:

  1. 我都好鍾意國王湖, 我仲那邊間餐廳食左條魚, 唔知呢間餐廳仲係唔係到.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果有機會紅葉時候去,我會再去一次

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"