Sunday, June 3, 2018

4. 意遊未盡 Day 2 - Burano 彩色島


Jun 3 (Sunday)

近近地買返住宿食
 這次沒感到好吃
今次旅伴多, 卻沒了上次食唔到的凍餅
係咪轉咗老板







Macchiato 都好細杯



行咗好耐先去到 F te Nove "D" 碼頭
終於來到 Burano 





鱼湯risotto 没有什么味道


好味的海鲜沙律



墨魚面軟軟地味道不錯


型嗎?






行近先见到鐘樓係斜搭










門布好 colorful 





靓靓 mask 





上次錯過了Burano, 可惜今次天色麻麻
顏色唔夠靚



 

下午倒影開始出來了












有人喜歡藍
 





















花又高又直挺





比人更高






 






Burano Info:





Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

7 comments:

  1. 嘩,好靚,周圍都咁colourful!

    ReplyDelete
  2. Burano, 色彩真的好靚, 我去都係因為他它的色彩!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 我去個日有d陰, 可以再靚d

      Delete
    2. 大自然既野就係咁架喇!我地自己去適應就OK啦!

      Delete
    3. 我同事剛剛去北京放假, 我地估佢晒屎, 點知係日日落狗屎, 長城去到門口水浸入唔到

      Delete
    4. 人不能勝天,要隨遇而安先得喇!

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"