Thursday, June 7, 2018

11. 意遊未盡 Day 6 瑞士Lugano / 意大利Stresa


Plan 行程己猶疑有無時間去埋瑞士
朋友話上次又係因為貪心去埋,
佢建議可以唔去.
因為瑞士物價貴好多.
 有研究過瑞士第二段轉租車到Munich 的方案
價格也便宜不了多少
原來有考慮hea住玩 Lake Como 几天
結果天氣不佳, 我們都没有留恋Lake Como, 
連 Como 鎮都無行
今日天気好, 成功出發去旅程第二個國境
行車不久突然見到邊境出現
有人話過境前要買瑞士vingette 
要成40 euros 一年有效期
琴晚既landlord 都話太貴,我地可考慮火車成行
還是開車方便
 我地只逗留瑞士半日
有考慮過回來轉售
可惜張sticker 設計亦有tricky, 要撕下来亦不容易

好彩過關前可以停車,無地方買vingette
當地人又不說英語
指手劃腳叫我過埋關買
過關找到油站
油站嘰哩咕噜说了一堆话我没留心点了頭
结果用信用卡幫人地比埋油费
初時油站话不能退$$$
對方又無現金
最后油站可能過意不去,
跑出來退$$$ 比我


沒有看到好想去的 Lugano 行程
只好問大家想去湖邊定上山.
Lake Como 已玩了湖邊,
既然天晴就上山 Montre Bre



越来越先進! 傷殘都可自遊行



Monte Bre,但看不懂指示向左或向上
車路剩下一条好窄的路雙向行車
我地都怕了唔敢再開車
只好下車步行



 




 上坡10幾分鐘見到一個好美的村落







再上行都無靚 view
  放棄回程了




山頂太高望湖太遠
頭先經過一間酒店有餐廳和靚view 
餓多陣落返去開餐









上山的cable ride 





就在Hotel Colibri 開餐




成個湖景盡收眼底









我地惯于叫几样share.  
Waiter 以为我地每人一份沙律
10幾euros 一份x 4份,
變咗食四百幾蚊港紙既沙律😱😱😱






朱古力杯好靚, 但太重唔好令上手










嘆完 lunch 上路
好満意的行程,無諗到可以去咁多景點
好快又過境



今次唔行highway 
選擇 搭船由Laverno 去 Intra
繼Lake Garda 和 Lake Lugano后,
去到行程的第三个湖 Lake Maggiore (馬焦雷湖)
前往Stresa (史翠莎小鎮)


天晴好靚
呢架船前后左右都係露天風景靚位

 

馬焦雷湖是義大利第二大湖泊,面積僅次於加爾達湖。
部份湖域位於瑞士國境內。面積212.5平方公里,最大深度372公尺。















係Airbnb book 房
Appartamento Azalea Stresa
我又忘了check 沒有冷氣
黃昏時間好多蚊





好 modern 的裝修



好彩晚上涼不用冷氣, 沒有蚊




問住宿可唔可以泊長車
佢話周街都泊得
結果又係好多車位都泊唔到長車
怕無車位,我們步行入 town 搵超市買餸
View from our Balcony
試另一隻都好味









Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

4 comments:

  1. 食四百幾蚊沙律好豪....XXD

    ReplyDelete
  2. 酒店個湖景無得輸。不過食左個好豪既沙律。

    我好like開埋架車上渡輪,以前在香港都係咁。一來可以襯機休息一下,二來又可以欣賞下風景。

    [結果又係好多車位都泊唔到長車]
    咁人多一定要租長車,都真係無計。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係正常full size car. 只係意大利停車位多係放2座位smart car 咁大

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"