Tuesday, June 12, 2018

19. 意遊未盡 Day 10 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Lake Braies (Pragser Wildsee)



團友們都同意在 Dolomites 多留一日
我選了Venus 介绍的 Lake Braies






訂旅館的時候, booking.com已full 了
直接email 去旅館竟然有房.
最少要住2晚
原来我订的 half pension 55 euros per person 是包括dinner
我地無食dinner 
旅館減价 40 euros
仲送餅比我地





架車突然出 warning 


都唔知乜事,
沿路油站好多都無氣 pump.
過2日先搵到




路経既湖已經好靚




入口分二邊
右邊係酒店,
我地先行左邊




 




如入仙境

















































































Der Pragser Wildsee
Il Lago di Braies



















行埋另一邊食埋lunch












見隔離台好吸引,跟住叫
Grilled Dobbiaco Cheese
估唔到好好味


食食下突然山雨欲來風滿樓
餐廳都要馬上收起太陽傘
沒有太陽的Lake Braies 當堂失色






天注定我們走不了另半邊湖


忘記了停車和牛牛近照


回到早上経過的湖,這邊仍有陽光

Tour list:
2.   北意行程更新
3.   Day 1 - Venice 
4.   Day 2 - Burano
5.   Day 2 - Murano 
6.   Day 3 - Noventa designer outlet / 維洛那 (Verona) 
9.   Day 5 - Lake Como - Bellagio
10. Day 5 - Lake Como - Menaggio and Varenna
11. Day 6 - 瑞士Lugano / 意大利Stresa
12. Day 7 - Milan
13. Day 8 - Lake Garda - Limone Sul Garda
14. Day 8 - Lake Garda - Torbole
15. Day 8 - 吊車登上Bolzano 的后花園
16. Day 8 - Bolzano的隱世風光
17. Day 9 - 多洛米蒂山脈 (Dolomites) - Ortisei
25. Day 14 - Salzburg
26. Day 15 - Salzburg Sound of Music 之路
27. Day 15 - Munich 

6 comments:

  1. [架車突然出 warning,都唔知乜事,沿路油站好多都無氣 pump]
    係輪胎唔夠氣,第一件事應該在安全地方停地下,check一下有無爆胎。如無,就要睇下邊一條胎唔夠氣。
    架車如果係無後備車胎就會有一個氣泵,盡快打氣會好啲架。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"