Wednesday, January 1, 2020

2019 Wet Outing


2020年第一篇繼續追返舊誌 ^^

Outing Committee 9月初大膽攪了個 wet outing 
包了深圳歡樂谷早場玩水上遊戲
我地都唔明點解公司會批出咁既 event👻
又要落水
早几星期打風, 天氣都唔好
一個大團隊攪 wet outing,  好似唔多隱陣.
如果改期就撞我放假時間唔駛去🤣
估唔到當日上天眷顧, 勁好天







無人機負責影相


老闆華麗出場


我入了第六組 Aquaman


各組先來 march in 
我地組都無時間開會編排
全靠組長自己一人編排
比賽前一日才第一次綵排
年輕組長原來才進公司二個月
我地組竟然得了 march in 第3名!

Aquaman 和 變了羊的 monster 🤣🤣


大合照





大會照片即時上網,好快
當然無一次出晒,傍晚仍有更新



分成12組4個比賽項目
First game


2nd game 執西瓜


未開波已互潑










有雪條食😻😻













跨上去都要腳夠長
有年長同事腰痛上唔到
留在原地讓短小女同事踏上膊頭
包括另一組的對手
大家都好感激



找亮點



水深咁高唔駛換衫




Game 4: 拔河


入場每人有條手帶,以供場地點人數離場




估唔到今日大家都玩得好盡興
好佩服做呢個決定既老闆和 committee
做呢個決定唔容易
相信佢地都為咗呢個決定承受不少壓力
只係買衫幫同事更換衫尺寸已經好煩

Lunch @ 四海一家自助餐
但人太多好多野都無晒
下午早放, 去行埋深圳最大商場壹方城
去到門口就見到我一直好想試既飽師傅糕點
好彩唔係好長龍
不過一方城返香港真係好遠!


有靚靚書局



21 comments:

  1. 新年快樂 ! 祝2020年好景過舊年,人人安康愉快 !
    貴公司真係人強馬壯,老闆卻又美艷動人,不知是間什麼品牌的公司呢 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地做出入口。不過公司方針和其他公司很不一樣,大前提是以人為本,非常注重溝通問題,從中獲益不少

      Delete
    2. 善待下屬,公司自然得益。

      Delete
    3. 不容易, 老闆亦難, 有些人會攬用公司既利益.
      早前美國朋友來講開佢地稱下一代為 ghost. 锺意就出现,
      實在有太多人為因素. 下一代的想法, 實在不敢認同.

      Delete
    4. 這一代的年青人真係幾飄忽。都聽過話有啲人要阿媽跟住來見工。
      有好多新丁上工不久就辭工,無耐性做下去。

      Delete
    5. 新一代豐衣足食,無捱過苦。 父母沒有好好教育待人接物,溝通不當。 前人的努力,真的難過三代,可悲

      Delete
    6. 很多父母以前捱過苦,都不想子女像自己一樣,把他們奉為王子公主。王子公主沒有工作不要緊,自然好食好住。
      可是在一般人的眼中,他們是沒有地位的,都不屑一顧。所以這些王子公主,都活得不耐煩了,要走出框框,要幹一番驚天動地的大事來,要成為風雲人物 ! 只要有一個好好的名堂~你是代表全部港人的“救港英雄”,那麼便如魚得水了。

      Delete
    7. 今日AM730 有一篇都有講, 父母唔想子女底層做起,
      宜家無以前咁多機會, 只有出位, 才有機會吧

      Delete
    8. 人人都是向錢看,這個世代有一種叫做「作反」的職業,只要獲得票數多,投得大眾的歡喜,便可以高薪厚職,聲大夾惡。
      穿起黑衫蒙頭,打砸燒、堵路擾民,便有吃有住,有超市券落袋。

      Delete
  2. HAPPY NEW YEAR!!!身體健康!!!

    ReplyDelete
  3. 睇相加埋你既內文都令我感到當時係好開心,新年快樂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2020年新年快樂! 祝你更多美好旅程, 多姿多采既人生!

      Delete
  4. 首先祝你新年快樂!健康幸福!
    睇完你的相我自己也感染得開心咗,能夠做到各同事融洽相處,貴公司一定很成功的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😁 本來要出另一篇。 但有几張相實在唔開心,所以改咗呢篇新年出先。 我地各同事性格都不同,人多亦事情多,難得大家都能融洽相處算好好。 亦多得老板既領導,真係好影響公司同事間既關係

      Delete
  5. 睇到深圳歡樂谷水上遊戲,就想起了夏天哈

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 我自己都覺得好好彩, 失業後揾既第一份就得咗,
      去埋南美返來返工.
      如果宜家失業, 真係唔知點揾.
      後續仲有蹦床

      Delete
    2. 嘩!我遲啲玩完返嚟都要搵工啦~可能~

      Delete
    3. 唔好諗咁多住, 玩完先算.

      Delete
  7. 依家很少公司有這類聯誼活動,真不錯呢

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"