Thursday, January 16, 2020

開箱文



因為經常要二地走
舊既單卡 iPhone 十分不方便
雖然好想買huawei 手機
但更怕huawei 受google 影响
還是脫離不了蘋果
點知laptop 只能用原裝數據線充手機
充電真係慢!

Iphone 11 翻牆更有效
连圖片都可以輕易傳送
最頭痛係transfer data 
結果都係要一個個手動transfer 
WeChat transfer 係最容易
二機可用WiFi 過data
反而原祖Whatsapp 要经iCloud, 又費時
雖然大陸經常抄
還是有臥虎藏龍

係銀仔處發现 qubii  手機備份豆腐
Micro card 裝插有点兒嬉
都唔知有無插上
$$$ 都不便宜
但備份真的很快,𢹂帶方便
可惜只能backup 幾項資料
不能backup Whatsapp 


體積比 kindle 細
部機好輕,比電話輕好多
眼睇住個黑白mon 比睇手機舒服好多
字體又大
網上買書又平
係京東早上訂, 臨放工前已經收到貨,
難怪咁多人中了淘寶毒




9 comments:

  1. 我幾個月前三星壞了,天不怕地不怕,決定買華為。朋友說 P30 Pro 鏡頭比單反還要靚,但要六千幾元,唔捨得,於是以千五元買了 Y9 Prime,到現在覺得好滿意,當然鏡頭比不上 P30 Pro了,但這個價位,還敢要求甚麼?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對华为唔熟,爬文看了好似唔錯喎,千五元好抵!

      Delete
  2. 我華為 P30 Pro update 無問題喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中美達成協議,睇下华为開發能否持續保持強勢

      Delete
  3. 我都想買華為,部kindle壞嘅又轉下你呢部先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 估唔到引到你,我無用過kindle, 不太清楚差别

      Delete
  4. 我下一部手機就一定會買華為

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"