Wednesday, January 22, 2020

47. 南美雙天夢 D23 - Chile - Easter Island


睇返d 相, 先記得仲有見到彩虹
整個 Easter Island 行程都很完滿






去程走海邊
回程走山路


要讓路呀



返酒店食埋早餐
還車前去埋郵局寄埋 postcard


下午飛回 Santiago前仲有半日時間,
同團友去揾 Tattoo.



好順利完成所有目標
 來一個刻骨銘心的紀念品, 不是我
花了一個小時




行返去海邊有Festival 的運動會


與海龜緣慳一面










終於都來了呢個 wifi 公園



又回到舞台處



仲有時間剩, 又encore guava juice 先









以為唔夠時間食野
老闆話叫廚房趕快整比我地食.


好味好味





有隻狗跟咗我地好耐



民宿車我地出機場
又有紀念禮品, 好窝心



14:35/21:25    Easter island - Santiago


Exit 位, 正!







 

8 comments:

  1. 呢度係一個生活悠閒的地方👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是的. 上午可以睡個懶覺, 下午去游水, 快快樂樂又一天

      Delete
  2. Exit 位我麻麻,因為前面唔可以放嘢
    以為你一早寫完南美添~
    恭喜發財,最緊要身體健康

    ReplyDelete
    Replies
    1. 長途機我ok.
      南美終於寫完了. 後面仲有少少歐洲轉機篇
      今次新年真係被困家中, 我屋企人原本是訂了下星期中肺炎的遊輪, 好彩唔係新年出發.

      Delete
  3. 係咪好多人都興在那裏留返個紋身?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 近近地都可以去泰國紋身 ^^

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"