Wednesday, January 15, 2020

15. 稻城阿丁 Day 11 - 成都


寫埋稻城阿丁最終篇
终于来到成都
上次跟九寨溝團只住了成都一晚
今次最后一晚都係成都, 住 周邊的Hilton hotel






附近有財富又一城,只 book 到 dinner 后去按摩
團友唔好彩,師傅好大力整到好痛😓


細佬放棄自助餐
爭取時間遊覧下成都
去咗螢大夜市










話好好味喎
檔主知道香港來的客人
都問下香港程況


Buffet dinner @ Hilton hotel 
蛋糕好精緻





早晨!



早上酒店游水,
唔記得帶泳鏡和泳帽
又買多一套
成個泳池得我一個人游!
跟住 check out 來多個 lunch @ 連鎖餐廳 巴蜀布衣


餐廳裝潢好靚


晚上來更有氣氛吧


好味😋😋😋





食完就出機場
係成都機場見到 Celia
出發前知道朋友跟佢去西藏
估唔到係成都同機回港

1. 稻城亞丁 Day 1 飛往四川成都

6 comments:

  1. 在外地都遇上朋友,又幾有緣份喎
    內地的酒店依家都幾靚
    按摩貴唔貴?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣🤣我試過係Sydney, 南非, 土耳其撞到朋友,反而香港好日都撞唔到
      內地既酒店越來越多和靚,大城市既酒店越來越貴
      唔记得了,我地揾到個間應该唔係好平。宜家人仔贵,仲要加tips, 又未必平和搵到好師傅, 可能去旅行先會去按下

      Delete
  2. 四日三夜去成都會太趕嘛?我見啲景點,好似樂山大佛、峨嵋金頂都幾分散。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我二次去目的不在成都,而且跟團有車。去埋成都熊猫館,都江堰,你仲有什麼景點,我幫你問下導遊?

      Delete
  3. 呢間酒店房都好唔錯噃,你跟呢個團都唔錯。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"