Monday, January 20, 2020

橫琴睇樓團


舊同事轉行去做地產
我地班柴娃娃自己組團去橫琴自貿區見識下
好彩友人提我 wechat 有金巴 discount.
好似係第一次用 HK wechat pay
原來有好多優惠





行程如下:
10:00 香港人工島集合 (circle K 便利店門口)
10:15 金巴(自費)
11:00 珠海人工島
11:20 方達成大厦
12:30-13:30 午膳
14:00 橫琴展廳
15:00:玖龍璽
16:00-17:00 德國城

第一站: 方達成大厦
樓下係寫字樓
樓上係住宅
將會有無敵view 望到澳門






  Lunch @ 橫琴公社 (原橫琴蠔生態園)
N年前已想来橫琴食蠔,等到横琴發展才来
蠔+ wasabi 😍


朋友加朋友組了10人團
估唔到大家都好啱傾
大家講返香港既謠言和自身既經歷
自由不再是自由
反而離開才能暢所欲言
民主社會一片混亂
但共產政權卻帶來穩定
領導人一定要有長遠的眼光, 才能做到


睇樓外, 朋友加了一個景點
橫空出位
琴鳴天下
呢個介紹有用
增加我地對橫琴既認識
展館整得好靚,地方又夠闊落





第二站: 私人樓玖龍璽







  





有現樓睇
剩返少量單位







對住24小時通關的橫琴口岸
對面係澳門


最后一站: 德國城
4尺多的loft
但楼梯要自己整
都唔係平
但橫琴地理位置好,相信有增長既潛力




橫琴仲有真他樓盤
有車好方便
横琴唔大
有朋友係澳門大學附近食埋野先走
5:30pm 已返到香港機場
下次有機會再去長隆和獅門娛樂天地


6 comments:

  1. [自由不再是自由]
    100%認同。

    ReplyDelete
  2. 我好鍾意睇示範單位架!

    我自己覺得...不管甚麽政見,我對我著緊的人堅決愛到分離仍是愛!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鍾意睇示範單位既裝修
      同意,不論什麼政見,都要珍惜身邊的人和事。
      政見不同,互相學習和溝通,才是推動香港進步的力量

      Delete
  3. 無一個體制係100%完美,新加坡一樣係獨裁管治,但就攪得咁好,所以係睇個揸fit人如何管治。
    網上流言滿天飛,放眼世界好過。在外走走,就知外國人是否如網上流言般那樣咁關心香港。一般都唔知香港發生緊乜嘢事,點會無拿拿唱首歌你聽吖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你真大膽,講正字😆 我從前在旅行見聞上都會講自己嘅想法,現在唯有飛起

      Delete
    2. 同意, 我以前既外國老闆都話所有既事都係人既問題, 亦要人夾人.
      哈哈哈, 連你都限制我自由😆 不過我都認同呢個話題是不適合. 香港做唔到如外國可以理性正反雙方進行討論, 我所認識的英國人既質素,實在比香港人高班好多.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"