Friday, April 24, 2009

1. (Day 1) Sightseeing @ Buenos Aires - Puerto Madero


Apr 23-24, 09 (Thurs / Fri)

第一次經 London Airport Terminal 5.   原來成個terminal 都係俾BA 機用. 我地要等成5個鐘. 不過 Terminal 5 無乜shop 行呀

以前覺得BA既service 唔好. 不過今次唔差呀. 食物水準都ok. 

搭咁耐飛機,Cathay 同 BA 今次既電影都唔多吸引~ 又瞓唔到覺,好痛苦,  好彩朋友book咗exit 位. 可以隨時企身, 唔洗頂住隻腳.

飛機會係Sao Paulo停一陣,我完全唔識呢個地方.隔離位個阿根廷鬼話我知Sao Paulo 係一個大城市, 人口有成2千萬人, 原來係南美最大既城市.  根據Wiki亦係全球第7大Metropolitan City.

抵達Buenos Aires Airport, 過關都算快. 美國過去既2位旅伴都係早我地一個鐘抵達.  我地係機場相見, 一齊搭的士去酒店.   講下今次既旅伴先: 

  • 雲妮係我朋友, 不過第一次一齊去旅行
  • 雲妮同海倫係ex-colleague.
  • 海倫同阿晶係朋友.

就係咁我又認識到新朋友.   4人旅行又容易share 

雲妮既朋友提議我地係機場買本英文版既Time out.  資料豐富. 出咗市區都只係得Spanish Version~

Buenos Aires (Wiki)

因為唔知要換幾多$$$好,  我地係Buenos Aires Int'l Airport (EZE) 先換少少阿根廷$$$ (in ARS).    不過後來先發覺機場換$$$係全程最平既 (US$ Vs ARS$ - 3.65).   機場出關前, 同出後關都有銀行.  最平既應該係出關後大堂內既BNA Banco de la Nacion (exchange money at the official rate with no commission).  千奇唔好係Cambios - bureaux de change 換$$$, 超貴~    根據網上既資料 The branch at terminal A is open 24.00 hs, the one at terminal B is open from 06.00 till 23.00 hs,

大堂內有幾個Taxi Counter.  係counter 就俾ARS$98出酒店.   我地仲要等的士大約15分鐘.   我忘記咗應該令個細d既luggage.   一架車可以放晒大家既行李.  攪到成日搭車都要叫司機諗辦法一架車放晒d行李,  去旅行我既行李通常都係最細既. 估唔到今次係我最大lor~

Tryp Hotel

海倫一般都係根據Trip Advisor 既ranking選酒店.    This hotel was ranked #5.  俾我想像中好好多.   仲要係係全程最好既酒店.

  • Centrally located
  • nice room, like a service apartment.
  • with good window shades, 日頭想瞓覺都唔錯
  • very good shower in hotel 
  • Good breakfast.   
  • Wi-Fi available (almost every place in Argentina has Wi-fi, 點解香港咁落後既)
  • car-park available.   
  • Not many rooms in this hotel, and can be fully booked easily.  
  • Our room is rather close to the lift, it was a bit noisy.   
  • Good Service

第一站我地去Puerto Madero Waterfront 附近走一走 (新發展區域). 

去醫肚先.  第一餐就來牛扒.  不過味道一般.  我都已經唔識分係乜扒







D 凍面包俾雲妮令去喂鴿~






我好懷念美國Hooters既 Buffalo Wings~




Buenos Aires 既 千禧橋. (Puente de la Mujer - Wiki)







Buenos Aires d 水好土色~





乜阿根廷既國旗有笑笑口 mee





Buenos Aires 既建築物都好有歐洲特色.




Casa Rosada







Plaza de Mayo
Argentina 每個City都有park 供人休憩既地方. 係度relax睇書都唔錯.



Metropolitan Cathedral






Argentina 好多Church~  我呢個行程都行咗好多church~




Florida Walking Street (Wiki)






我地亦去咗間Travel Agent 問Salta 同Mendoza 既 local tour.  最後無book到.   結果去到Salta,  經我地酒店book仲貴
Argentina 曾經有英國既Harrods 百貨,可惜 close 咗之後個場仲係吉位.
Galerías Pacífico Shopping Centre (Wiki)




Argentina is famous for its Ice-cream.

Ice-cream @ Freddo ARS$12 per cone.

(check out half price in day time - ARS$6.5 only)




食完6:30pm返酒店休息一下.  點知就瞓到10pm.  有諗過唔食野.  最後都係出去行下. 結果就來個10:30pm既 late dinner.   呢到d人係9點10點先食飯. 所以10pm後餐廳係好多人

Dinner @ Dadá - recommended by Time out.   (Total: ARS$178)

全程最好食既一餐. 不過要早去. 餐廳好細人又多.


Salmon



d chips 排得好靚.




Argentina 既紅酒平. 呢支ARS$58/bottle or ARS$18-20 per glass.  

結果我地每日都飲紅酒o





有諗過再返來encore 呢間餐廳, 不過都係無機會~


行程:
向阿根廷出發
Argentina Itinerary
Argentina Map
1. (Day 1) Sightseeing @ Buenos Aires - Puerto Madero
2. (Day 2) Sightseeing @ Buenos Aires - Recoleta Cemetery
3. (Day 2) Sightseeing @ Buenos Aires - Ateneo & Tango Show
4. (Day 3) Argentina Puerto Iguaçu
5. (Day 3) Parque Nacional do Iguaçu- Brasil
6. (Day 4) Argentina Igazu -Devil's Throat
7. (Day 4) Argentina Igazu - Upper Trail
8. (Day 4) Argentina Igazu - Lower Trail
9. (Day 4) Argentina Igazu Evening
10. (Day 5) leaving Igazu to Salta
11. (Day 5) - dinner @ Salta
12. (Day 6) Salta Movitrack1
13. (Day 6) Salta Movitrack2
14. (Day 6) Salta Movitrack3 - Salinas Grandes
15. (Day 6) Salta Movitrack4 - A walk in the cloud
16. (Day 7) Humahuaca Tour
17. (Day 7) Humahucua Tour 2
18. (Day 7) Humahuaca Tour 3
19. (Day 8) El Lagar Hotel (salta hotel)
20. (Day 8) Salta City
21. (Day 9) Mendoza Vineyard 1 - Bodega Altus
22. (Day 9) Mendoza Vineyard 2 - Bodega Sebastian
23. (Day 9) Mendoza Vineyard 3- Bodega Andeluna
24. (Day 10) Mendoza
25. (Day 10) Mendoza Vineyard
26. (Day 10) Mendoza Vineyard 2
27. (Day 10) Mendoza
28. (Day 11) Arriving El Calafate
29. (Day 12) El Calafate
30. (Day 12) 冰川 Mini-trekking
31. (Day 12) 冰川 Balcony
32. (Day 13) Glacier Cruise
33. (Day 13) Dinner & El Calafate Hotel
34. (Day 14) Walking in El Calafate
35. (Day 15) Buenos Aires Hotel & La Boca
天空之鏡
36. (Day 15) Buenos Aires - San Telmo
37. Last Days @ Buenos Aires
Last day
Argentina.Travel Gallery

3 comments:

  1. If I were a girl/lady, I would request to join your trip.
    [版主回覆09/03/2009 09:48:00]Find a guy friend to join with you together.   I always want to go to south italy, where it is not so safe, and hope to find guy friends to come along

    ReplyDelete
  2. 你地幾個去南美洲唔驚安全上既問題?
    睇你這一編,行程很悠閒呢?好正啊!
    [版主回覆09/03/2009 17:17:00]去到阿根廷我地感覺上好安全. 我估治安比以前好好多.  團友們都有朋友去過阿根廷, 所以唔係太擔心. 係Buenos Aires 既地鐵入面, 當地人提醒我地小心相機俾人搶.   只有一個叫 Salta 既城市, 我地第一晚行出去食飯既時候驚驚地.  因為條街無乜人.   見到既人都好似怪怪地.  不過只係第一晚有咁既感覺.  之後無野.  d人都唔會liu你.   反面我試過係巴黎有人liu你感覺唔安全~ 阿根廷既人口基本上都集中係 Buenos Aires.  旅遊區都係小town仔, 無乜野做.  時間只係花係主要景點.   景點同景點之間都要搭飛機, 完全無機會趕下一站

    ReplyDelete
  3. TripAdvisor真係好好的resource,我搵酒店同plan行程都上去攞料。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"