Tuesday, April 21, 2009

Singapore Airport


買平機票, 回程要係Singapore Airport 等成5個鐘.  即今日又用咗一日時間來飛.   好彩Singapore Airport 有好多野可以做, 有好多shop, 有cinema, 又可以上網, 仲有溫室可以影蝴蝶.  5個鐘都好易過~  

我地仲要係飛機上遇見媽咪既朋友, 咁啱阿姨係要幫人令野俾媽咪, 我地即場可以交收埋~






 

掛住玩, 最後一刻先醒起姑姐俾咗一盒糕點我地係機場食



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"