Sunday, April 5, 2009

返大陸

細佬出去遊埠, 我地趁佢唔係度返大陸

我主要既行程,   當然又係去買書.  
不過仲想買東野圭吾既書無啊
唔通無出過簡體版
買買下, 我決定俾多 RMB$5 買佢張2年discount card.
點知買完後, 阿媽又話唔加單



等老豆其間, 我地忍唔住入去Starbucks 又食野~

呢個marble cake 好好味.  老豆出到來又話Starbucks 貴呀




呢個cake  唔好食啊~




行下行下去到一間齋舖, 都幾多人.
我好似第一次係大陸食齋
估唔到d野幾好食.

大白菜整到好鬼死靚~



充滿牛扒味既鐵板牛扒




Sweet and Sour Fish 整得好靚, 可惜用咗ketchup.  如果係天然番茄醬會更加好.



再加個炒烏冬.

可惜我地來遲咗, lunch buffet 到2:30pm 只要RMB$28~ 
我地3人點菜食咗RMB$150

返到香港, 先醒起唔記得咗通知朋友去唔到種植班添

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"