Wednesday, April 29, 2009

12. (Day 6) Salta Movitrack1

Apr 29, 09 (Wed)
我地早一晚先搵酒店幫我地book
tour.   天未光5am 就要起身今日個tour連車程差唔多16個鐘.   係成個trip 最長tour既一日.  原來間tour agent 就係琴晚dinner附近.



Tour Agent 會搵車係酒店pick up 我地.








我地會搭呢架Movitrack - 即係下面架車.  德國人開發, 全世界只得呢一架.
因為只得一架, 個tour唔係日日有. 




其實我地係Salta 2日都會join tour.  去到登記處, Tour Agent 問我地當日係咪即日來回.   原來聽日既行程係我地今日行程最遠既地方再過去.    即係如果我地stay behind今晚最遠既地方, 聽日可以慳返3個鐘頭車程  不過酒店幫我地book tour既時候無提我地

Map from the tour

藍色顯示今日既路程.





第一站.  




無諗到當地咁凍, 買頂帽先





呢度有條火車軌, 係會zig-zag上山.
即係架火車會駛到某個點,
轉去另一邊路軌, 反向方車尾上山
去到某個點,  再掉轉車頭上山.......
不過架火車無再開lu.





馬隻腳被綁起









好專注啊~





望緊乜?





係我地既美味早餐
Movitrack既特色有
  • 坐位係可以轉方向
  • 加埋張台, 就可以食早餐




  • 車入面仲有pantry.
  • 當然有埋洗手間



  • 可以企身開天窗望風景
  • 呢架車車身高, 係唔會feel到架車因路面不平既震動
  • 不過架車咁重身, 係蝸牛咁慢, 好適合老人家去



呢到可能近Chile, 路上有個關卡






呢個tour會睇風化地貌






只有Tour Guide 先可以咁坐.  
如果司機拉鐘, 我地全部人都要縮返落去.    表示前路有魏既電線柱~
Tour Guide 會同我地前面既英文遊客講英文,
再用 Spanish對後而既Spanish遊客.












呢個音色好好聽, 好似有錄video, 遲d搵下再post上來.





Salta 亦係阿根廷local既啤酒品牌.
我地會去Mendoza d酒莊, 所以今次唔去Salta 既酒莊.



雖然出面好凍, 不過唔好睇小上面既太陽光, 係會曬傷人.   
中午時份tour guide 會叫我地關天窗



有剩既奶, tour guide 會分俾當地婦女.



呢個包幾好味~





行程:
向阿根廷出發
Argentina Itinerary
Argentina Map
1. (Day 1) Sightseeing @ Buenos Aires - Puerto Madero
2. (Day 2) Sightseeing @ Buenos Aires - Recoleta Cemetery
3. (Day 2) Sightseeing @ Buenos Aires - Ateneo & Tango Show
4. (Day 3) Argentina Puerto Iguaçu
5. (Day 3) Parque Nacional do Iguaçu- Brasil
6. (Day 4) Argentina Igazu -Devil's Throat
7. (Day 4) Argentina Igazu - Upper Trail
8. (Day 4) Argentina Igazu - Lower Trail
9. (Day 4) Argentina Igazu Evening
10. (Day 5) leaving Igazu to Salta
11. (Day 5) - dinner @ Salta
12. (Day 6) Salta Movitrack1
13. (Day 6) Salta Movitrack2
14. (Day 6) Salta Movitrack3 - Salinas Grandes
15. (Day 6) Salta Movitrack4 - A walk in the cloud
16. (Day 7) Humahuaca Tour
17. (Day 7) Humahucua Tour 2
18. (Day 7) Humahuaca Tour 3
19. (Day 8) El Lagar Hotel (salta hotel)
20. (Day 8) Salta City
21. (Day 9) Mendoza Vineyard 1 - Bodega Altus
22. (Day 9) Mendoza Vineyard 2 - Bodega Sebastian
23. (Day 9) Mendoza Vineyard 3- Bodega Andeluna
24. (Day 10) Mendoza
25. (Day 10) Mendoza Vineyard
26. (Day 10) Mendoza Vineyard 2
27. (Day 10) Mendoza
28. (Day 11) Arriving El Calafate
29. (Day 12) El Calafate
30. (Day 12) 冰川 Mini-trekking
31. (Day 12) 冰川 Balcony
32. (Day 13) Glacier Cruise
33. (Day 13) Dinner & El Calafate Hotel
34. (Day 14) Walking in El Calafate
35. (Day 15) Buenos Aires Hotel & La Boca
天空之鏡
36. (Day 15) Buenos Aires - San Telmo
37. Last Days @ Buenos Aires
Last day
Argentina.Travel Gallery

3 comments:

  1. 睇黎當地人都是很貧窮的,而個導遊都好好人。
    [版主回覆09/06/2009 09:57:00]Argentina貧富縣殊非常嚴重.  有$$$既好有$$$.  窮既非常窮.    Buenos Aires 係當地最大既大都會.   一出Buenos Aires, 大部份都只係小 town 仔. 個導遊係唔錯.   Movitrack 呢個 tour, 基本上都係指派呢位導遊.  英文又得,  spanish 又得~  

    ReplyDelete

  2.  我好鍾意這架車既外型同埋佢入面既 function
    [版主回覆09/06/2009 10:28:00]係啊, 德國人真係好有創意~ 去優閒旅遊就正, 講到車速, 真係俾人慢一倍

    ReplyDelete
  3. 我miss咗呢個page...架Movitrack好似架坦克車一樣,好型,又實用!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"