Sunday, April 12, 2009

台北 - Day 3 烏來

一直同台北既溫泉無緣, 今次台北遊終於可以去咗幾處以前去唔到既地方.  相信有一段時間不用再去台北.  希望下次可以去台灣南部.  

我地搭捷運去到新地站, 避開台北既traffic.   諗住轉公車上烏來.  去到新地有的士司機揾客.   最後我地同另2位客人一齊搭, 每人NTD$100.  

我地今次選咗春秋烏來, 景觀湯屋NTD$1200.

仲有豪華房大d, 有toilet, 不過我都係覺得細房靚d.



d 河水顏色好似九寨溝既湖水綠咁靚, 可惜好多電線桿, 好難影相.







去到食旅遊書介紹既泰雅婆婆美食店, 一般啦.   唔餓既都可以返台北先食.



炒魚香山蘇-  好味



一般.



回程個陣又有的士司機揾客, 車站得我地2人上車.  都係收我地每人NTD100.

的士司機嘗試沿路揾客, 不過都係無人.   結果我地都係包車, 真係唔知的士司機可唔可以回本

返到台北我地去台大食雪條, 原來連本地人都未必知台大出名牛奶同雪條.

台大係台灣中部有自己既農場.   可惜我地去到牛奶賣晒.

紅豆雪條不及花生雪條好味






台大係公眾開放, 有d local 人假日會好似去公園咁入去

有食堂, 又有地方休息  仲見到好多 cosplay 行過.



朋友話台大會定期播放各國電影, 唔會只播一d比較出名既電影.

我地2個又引唔住口叫多個雪糕, 諗唔到好好味啊



台大附近都有好多間書局同漫畫店, 我都好耐無睇漫畫啦.

跟住去附近既公館夜市, 食藍家割包 (綜合), 超好味啊   外賣既人都排隊.








仲食咗附近既小李豬血糕, 個人都係比較喜歡港式豬紅.  不過呢一檔既豬血糕的確俾我以前食個間好味.

當然仲要去探Yvonne啦.   我地最後都要放棄師大夜市

佢搬咗屋.   上次去佢屋企有3隻貓, 宜家收養咗7隻啦 

呢隻白貓呢, 應該係2004年我住係Yvonne 屋企,

我係淡水買咗食既手信收係櫃桶, 佢令唔到,

我地返到屋企發現有一pat貓屎係我張床被上lo.  

攪到Yvonne要買張新被俾我.

Yvonne 估佢係犯貓.   佢宜家肥咗差唔多一倍啊    






exchange rate @ 上海銀行 @4.292.


3 comments:

  1. 烏來我就無去過,小烏來在3月就去左一次。
    [版主回覆05/29/2009 23:59:00]小烏來係邊?

    ReplyDelete
  2. 下個星期返港後話你知

    ReplyDelete
  3. 台大放的電影其實都係台灣市面落左畫的電影, 因為台灣人的口味比香港人廣, 唔會只睇荷里活片咯. 因為免費,所以學生們都要早少少去霸位架.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"