Thursday, April 9, 2009

台北 - Day 1

1月份book 咗港龍既 promotion $1800 連 tax Easter 去台北.   唔駛請假.    Easter 前夕放工後出機場.    最後一晚假期飛返香港   不過Swine Flu 後宜家既機票仲平呀

出發一星期前台灣既朋友已經話台北都係香港人 
亞倫仲出機場車我地返酒店,  咁我地唔駛攪到好夜先有得瞓

今次終於住係同事們住開既西門町情侶酒店紅菱閣.    不過佢地既2人房係一張大床.  我同朋友就俾多少少$$$要3人房, 一張大加一張細床, 唔駛share bed.  

酒店攪錯咗我地既3人房, 所以第一晚俾咗2間房我地.   酒店都差唔多俾香港人包晒.    係今夜既同朝早d人出出入入嘈d.    地點係非常方便.

今次既旅伴以前係台灣讀書, 所以今次既行程我唔駛plan
琪琪有幾張幾年前既NTD$1000.   只有一間銀行先有得換返, 唔記得咗叫乜名.   台灣$$$成日換.   都係盡可能用晒, 唔好留.

行去銀行方向有幾間食早餐唔錯呀.








熱既米漿 '正'



西門町一早就好多人呀, 原來係Levi's 有出限量版 jeans.




係西門町都見到d香港人令住 luggage, 可能係一早機到.
仲有好多人都係令住呢本書, 作者同出版商真係發啦.
我都係見佢好多內容忍唔住買




我今次終於見到6年前只見過一面既 Yvonne.




好好味既雪花冰, 底入面仲加咗pudding 架



又走去隔離飲野傾下計, 我未見過咁大杯呀.   
我地就係咁 舒舒服服 hea 咗一個上午.






桃源街牛肉面 - 旅遊書好似無介紹呢間. 去到都係local人係度食. 2層餐廳都坐得好滿.



清湯牛肉面




紅燒牛肉面




台面上仲有一大碗酸菜, '正'  可以click 入上面桃園街牛肉面個link入面睇相.

粉蒸排骨 - 好好味




下午我地去後車站行街.  去六福美材行掃貨.

附近仲有好多買耳環, necklace, jewellery box.......既店, 賣得好平又多款,

我諗香港好多水貨都係係度入貨.
日本之旅我又買咗個耳環架 - NTD115.




行完街又去台北地下街食 dessert.



dinner 亞倫車我地上貓空食.  原來貓空cable car 要整要停駛一段時間.



有主人家歡迎我地o.







2 comments:

  1. 清湯及紅燒牛肉麵各有好處,好難取捨。
    [版主回覆05/29/2009 23:58:00]所以我地每款各一, 一齊 share

    ReplyDelete
  2. 睇晒成個旅程至發現"琪琪" 原來即係我 換錢間銀行叫"台灣銀行",即係機場果間,如果唔sure自己手上的錢仲用唔用得,可以係機場換錢時問下佢地,即場同佢地換就得啦.
    [版主回覆07/11/2009 21:59:00]哈哈, 每個trip都幫朋友係blog改個名~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"