Saturday, April 11, 2009

台北 - Day 2 十分放天燈


一直都好想放天燈, 今次終於有機會.

我地買平溪線一日票. 個日好多人啊, 有好多係 local 人. 
我地好彩上到車都搶到位坐

中間有d細站都幾靚

 
我想去睇十分瀑布, 終於去咗十分先.











仲有新娘拍攝添, 個日咁熱, 妝都溶





搭火車經過呢到望住呢邊幾靚





有火車軌既地方, 就有人拍攝.




好失望呀, 十分瀑布因政府同村民傾管理權既問題, 暫停開放
可以係一d 樹葉之間見到小部份既瀑布, 好似幾大幾靚啊~
可以睇Chisato=Edmond既 blog.






沿途好多呢類既手信好靚, 我都係忍忍忍無買.   唔係又買一堆野返屋企,






見到咁多人, 我地都懶得去平溪, 就係到放啦
老板都叫我地2人share 一個天燈就夠啦
NTD120一個.
我地選粉紅色先, 同琪琪襯晒色啊


寫完我地既許願, 老板會幫我地砌天燈



然後帶我地去適當位置放天燈, 因為有d地方有太多天線



點燈後







都升得好快好高, 仲飛咗好耐都未燒
其實應該人多夜晚一齊放天燈會好有氣氛~





我地唔想無位坐, 就遊火車河坐到尾站先, 去到尾站唔駛落車.
回程時有d 班次既火車去到八堵, 出基隆近d.

Dinner 本來諗住去基龍夜市, 點知我地轉錯車, 差唔多返到台北車站先知出錯.  
最後我地去饒河夜市, 終於第一次食到胡椒餅.
不過原來唔駛去饒河夜市排隊食,
有其他檔係唔駛排隊架
仲食咗QQ球 (地瓜球), 好味啊
每日都有食炸野, 好熱氣


2 comments:

  1. 我去左咁多次台灣,都未放過天燈!
    [版主回覆05/30/2009 00:01:00]其實係香港都有得放天燈, 唔駛飛去台灣放

    ReplyDelete
  2. 佢另一檔分店唔係台大附近,係重慶南路口,即係書局街口. 台大的那間係另一間.
    [版主回覆07/11/2009 22:01:00]o..等我更新返錯既資料先

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"