Thursday, April 2, 2009

Cycling

日本返來後, 我地相約係香港踩單車.  

今朝出門, 有返工既朋友來電,
仲問咁早去邊.   當然去'返'啦  
仲問乜你有腳 mee  
我都未見過咁差既市道, 可以一齊去'返'既朋友越來越多

今日天氣都唔錯, 踩到大埔仲有太陽添.

我地仲諗定同人講價, 點知人地一開口就 HK$30
比我地諗住叫既價錢仲要底~
不過就一定要返大圍還車.




我次次都係大圍踩到大埔或者大尾督,
踩返大圍就第一次.
上次踩已經見到條單車徑好多變化
今次仲見到好多靚靚廁所添
都係值得推介既景點
唔知可唔可以叫環保廁所
一入到去就有好多綠色植物,
攪得幾好呀
交咁多稅點可以唔去



我架單車呢, 一開始老板有幫我整緊個車頭.  
回程個陣都係側埋一邊.   好彩都訓利踩返返去.
還車個陣人地仲問我有無跌過架單車添



估唔到大埔踩返大圍辛苦d架, 條路好似平路咁,

原來踩返轉頭係條暗斜
好彩都夠力踩返返去





1 comment:

  1. 踩單車真係一種很好的運動,可惜的是我已經很久沒有踩了。
    [版主回覆04/13/2009 19:48:00]係啊, 不過我一星期後先發覺膝頭有不適的感覺

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"