Friday, April 10, 2009

台北 - Day 2 九份

上次去九份係夜晚, 台灣朋友話應該要日光日白去.
今次終於成行, 不過估唔到係好好天

我地2個今日都好早醒, 可以一早就出門.
去到台北車站轉火車台鐵去瑞芳,
不過人多都係無位坐.

忘記咗九份好多野食, 我去到瑞芳已經肚餓食野,

所以係九份只可以食少少.

好彩我地去咗九份先, 才去平溪,
九份越來越多人, 下午一定人多到行唔到.





呢間石頭狗既物品好靚, 不過好貴 我買咗件 T-shirt.    其他野就忍手.




呢間好好味啊



紅糟米糕




紅糟肉圓




呢個係幾得意, 仲可以選唔同調味粉.  我地選咗 wasabi.



仍好可愛, 不過我影咗幾張相都係無實物咁可愛





九份有條裙好靚架, 不過好似無乜機會著, 最後無買.

仲係果風小舖買手信.

2 comments:

  1. 果條裙我著左一次,果兩條帶有d 麻煩,邦係胸前好似好大舊,而且會令個胸好焗,綁頸就會好熱,你無買係岩既. 同埋返來后,我見香港都有得賣
    [版主回覆07/11/2009 13:04:00]o... really.  係邊度見到.  幾$$$? 等我去睇下先

    ReplyDelete
  2. 你家對面咪有間Maple 既, 我早輪見門口的公仔著著,呢輪己換左其他衫,你可以入去睇下仲有冇.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"