Saturday, March 8, 2008

昂平360 (2) - 心經簡林

係昂平市集竟然有棵假樹, 有乜作用

我地就係昂平市集食飯.  不過d餐廳都細細間, 間間都係得幾張台, 仲有企位既台添.  我地結果去咗食日本拉麵, 都好快有位, 似乎係昂平市集食嘢既人唔多.  不過d拉麵麻麻地.    

無乜心機影相, 又唔係第一次去大彿, 無影.   臨走前發覺有個地方係我從來都唔識既 - 心經簡林.  原來於大彿旁有條小路過去, 都有日本遊客特登去架.  日本遊客比我仲熟啊





原來行入去有好多細餐廳, 早知就係呢邊食啦







呢邊仲有好多行山徑, 有d 景點我亦曾係行山書見過.  下次找多d 人一齊行.

鳳凰山上都有山泥傾潟, 唔知呢條路易唔易行





心經簡林有38枝柱.  聽講政府用咗納米技術防止腐化, 不過係失敗之作.  唔知可以保留得幾年  好可惜呀.







被釘住既大樹, sigh......





我地最後都係搭巴士返東涌.  原先有諗過出機場食嘢, 留返下次有機會再去





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"