Saturday, March 29, 2008

Macau Hotel Visit

今日去咗澳葡聽talk.   上一次去澳門已經係2005 X'mas既事.      今次仲可以借機會遊澳門.   阿當個friend仲班咗張豪華船票俾我地.  原來豪華船票係包一餐.  


只係船上既冷氣實在太涷.   今日既talk 都唔錯.  不過d講者都幾young. 

Lunch 去咗星際食buffet.   不過不失.   係人唔多, 地方夠大, 食得舒服.   原先想食金沙既buffet, 唯有留返下次.

我地食完都成3點幾先開始行酒店.   原來MGM同永利就係隔離, 好快可以行晒.  一去到永利就見到Jess推介既show.  我琴日己經睇晒佢既video.   












宜家遊客唔算多.  Niki 住澳門既朋友都話我地好彩, 前2日天氣都唔好.   MGM就無乜特別.  個度既Afternoon high tea貴, 要成$180   則邊有間大廳上面既吊燈會發出風鈴聲. 


記得要坐MGM Reception既沙發, 好舒服   最鍾意係呢個藝術廊, d玻璃同顏色都好靚.










仲有時間去埋Venetian.   去之前對Venetian無乜期望, 裝修反而比我想像中靚, 地方俾我想像中大.   坐gondola就唔值啦.  Venetian 無乜特別嘢食.   又怕難截的士出氹仔食飯, 我地咁遲食lunch亦仲未餓.   最後都決定早d返香港.  下次再來食好嘢.

都無機會買手信, 只好係碼頭買.   朋友讀咗姜神精, 連sales都引唔住大聲糾正我地, 係掉轉咗讀- 精神姜



阿當個friend仲有聽日睇Rugby既票, 聽日又有節目啦

2 comments:

  1. 放多 d 相上黎啦, 我 4 月中又係去澳門玩兩日, 仲係琳琳首次離開香港添, 諗起去玩都開心
    [版主回覆03/31/2008 19:50:00]因為己經見到好多人post咗澳門相, 無其他特別, 所以無乜影相.  你住邊間酒店呀?    我今日先知另一位台灣朋友個日都係澳門, 又緣慳一面

    ReplyDelete
  2. 我 book 左威尼斯人, 禁啱有 promotion (但會好多人住一間房咋), 我都好期待呀, 到時實影好多相 !
    [版主回覆03/31/2008 20:09:00]威尼斯人d房好大, 多多人都唔怕   我朋友話佢地d房係唔同地方, 行去找人都煩.  期待睇你d相呀!  
    我另一個friend話下次帶我去珠海食蠔, 要等下次啦

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"