Sunday, March 30, 2008

Rugby Seven

亨利交遊廣闊, 我地有幸可以去睇Rugby.   3日ticket成人要$1080, 小朋友都要每位$300   都好多小朋友去呀.    行到去大球場己經見到人山人海, wee嘩鬼叫.   我醒唔起唔可以帶水瓶, 又晒咗一支水.  





仲撞到舊老闆Lisa添.

包廂既仲有嘢食, 好彩無食嘢去.




前邊係南看台, 18歲以下人士唔可以去南看台.  唔知係咪個度d係超級粉絲, 行為激烈.  都見到好多人掉水球.





好多鬼變身出席





有d公司整咗公司衫, 仲送我地每人一件.  鬼佬公司洗$$$都係唔同d.   今日好熱啊.  有件短袖衫可以換啦




仲有表演呀






原來Rugby都有吉祥物





仲有Tattoo玩添. 





我地始終唔係fans,只係睇咗Zimbabwe 對香港, Korea對Russia 2場.   呢2場都唔係太精彩.   原來3日內要完成所有賽事.    雖然每場賽事唔長, 日日都有好多場, d球員真係辛苦.   

行出到Denmark都有2位妹妹仔問我地有無Re-entry ticket.   咁都俾佢地諗到.

2 comments:

  1. Lucky you.  Didn't have a chance to go this year to witness my  favourtie Kiwi's victory!!!
    [版主回覆03/31/2008 20:04:00]We went there too early.  Should wait for the finals, 應該會精彩好多.  不過人都應該會過多.  我見隔離既包廂都企滿人啊

    ReplyDelete
  2. U r rite, and arriving early gives a chance to c those performance... count me in if you are so lucky to have tkt next time... 一味靠「痴」的 j :P
    [版主回覆04/03/2008 23:07:00]we got only 2 tickets this time

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"