Saturday, March 1, 2008

梧桐石澗1

最近約咗幾次行山, 因天氣關係都約唔成. 雖然早幾日大家都話星期六要行, 不過呢幾日大家都忙, 人又攰, 結果我都係臨出發前一晚, 才開始找資料. 皇阿瑪想去d刺激d既地方, 大家又擔心治安問題. 搜查其間我都發現我地上次行既元荃古道去年都出過事    http://www.hk-pub.com/forum/thread-90 7594-1-1 .html.  

好難選擇啊!!! 皇阿瑪琴晚都成10點幾先收工, 我只好獨力搜查.

處選了去梧桐石澗, 記得以前曾經睇過阿添既相, 不過唔知地點係邊. 原來都唔難去. 我地約咗係大埔墟火車站集合, 先食lunch. 再坐64k巴士去梧桐寨. 途經許願樹, 我地原來都無人去過許願樹啊!!! 棵許願樹要靠其他嘢撐住, 好可憐啊!!!!!!

入口好近梧桐寨巴士站. 跟住萬德苑個牌. 一落車就有一班人都係去同一目的地. 可以跟佢地行. 我之前print咗人地既行程, 都唔駛用lu.

http://hk.geocities.com/outdoor1997/NgTung.htm

http://blog.pixnet.net/weikewpy/post/10330492

http://hk.myblog.yahoo.com/van_nistelrooy/article?mid=1367

地圖:http://www.hike-x.com/hiking07.htm





... 開始有分叉路, 我只係向上看, 點解有個豪宅既牌  隔離個牌係去梧桐寨.  路上都有d別墅.


大家千奇唔好只係睇上面既牌, 其實係要跟住下面既牌



好多呢d咁大塊葉




開頭個段係車路, 仲諗住全程好似道風山咁易行




個 mailbox好歐式啊. 



又有2條路, 上面條路去萬德苑先啱, 前面個班人點解行咗下面.


行行下仲唔見咗前面班人, 跟住聽到佢地係上面叫, 原來前面有路上返上面. 

前面就進入萬德苑範圍.  見到有人跑落來, 心諗佢真係好氣, 離開個陣到先知跑落俾行落來好好多.




一路都有桃花



仲有白色既櫻花啊, 唔駛去日本都有得睇.  聽講廣州都有得睇啊












No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"