Saturday, March 15, 2008

Simplylife Bakery Cafe

約咗幾次都無約成, 今次終於約到阿 pru 同 Dor-dor 一齊.   Dor-dor 選了又一城既 Simplylife Bakery Cafe.   初時都忘了呢間餐廳, 後來慢慢醒起以前同 Dor-dor 來過一次.   打電話訂台話full 晒, 我地唯有早d 去希望有位.   

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18912&district_id=2002&inputcategory=cname&inputstr=&submit=%B7j%B4M&amenity_id=&dishes_id=

好彩有位.  餐廳有話8:30pm 要交台.  不過今晚人唔多, 我地都可以坐得耐.  又一城實在太多人啦.  我係九龍塘落火車, 人頭人湧好似無位俾我踏出火車. 

呢度d 麵包好好食.  好想encore.

3人叫咗2個湯 - 洋蔥湯同龍蝦湯 Lobster bisque($58), 龍蝦湯 - 正.

2個 main dish:

1. 芝 士 雞 肉 磨 茹 漢 堡 ($88) - 好味, 個包都脆, 粗薯條味道剛剛好, 正!!!

2. 松露麥麵  - 好好味

隔離台既salad好大碟.  我地都唔記得影相, 最後只係影咗甜品

Berry Cheese Cake - 好味




Choco Truffle Cake - 好好味  需然$25元細細個, 不過好好味好飽好滿足.  食咗咁多嘢每人都係$120.  下次一定再來試其他cake. 





餐廳都有推介 Danish Croissant, 8點半後18元 3 個.   下次都可以來下午茶.

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"