Sunday, March 23, 2008

花展

係屋企瞓咗咁多日, 唔會令自己精神d. 看來臥病在床既人, 要恢復健康都唔係話咁容易.   成個人都係藥味.   今日點都要出去走走. 








媽子買咗好多$5-$10 盤小花, 唔同colours.   放埋一堆好靚.   等媽子整好後再post相.

2 comments:

  1. 我都係 23/3 去花展, 您幾點去呀 ? d 花真係好靚, 您 post 多 d 相上尤其係您同花影 d 相上黎 !
    [版主回覆03/25/2008 19:39:00]o...早知我地約係個度見面仲容易     我成5點幾先去.  今年花展無往年靚, 人又病, 無乜點影相.

    ReplyDelete
  2. 我地都係 5 點半去, 行左一個鐘頭, 因為琳琳中途換完片就瞓著左
    [版主回覆03/25/2008 20:09:00]錯過咗見面機會添

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"