Tuesday, March 11, 2008

深圳行程

今次米高帶咗我地去食 Fusion 嘢.  原來就係Wal-mart 總部個邊.   唔記得咗間嘢叫乜名.  一來就上杯Plum juice.   幾好飲.   




呢度d食物都好食.  可惜無影相, 話係川菜, d嘢食唔spicy.  唯一係冰鎮芥蘭木耳無味道.

今次我地住係深圳南山區既中南海悦大酒店.  酒店大堂於16樓, 樓下係office.     酒店2006年裝修, 房間乾淨.   是日普通房RMB$376, 露台房RMB$480.

http://hotels.ctrip.com/Domestic/showhotelinfo.aspx?hotel=44919

最好笑係客人既有露台房間,  房間己經大. 露台居然同房間一樣大.  不過露台係俾3面高牆圍住.   露台唔係俾你向外望, 而係向上望星空.  可能因為附近係舊區既關係.  

唔理幾點鐘瞓, 最近都好早醒.  今日仲離譜, 6:30a.m. 就醒, 可能張床比較硬既關係.  攪到人都好呀!   呢張係一早開窗簾所看到既景色.




第2日米高原先想帶我地去食早餐既酒家無開.   可惜經過春滿園又走過頭.  最後又去到老遠5星Kempinski Hotel, 不過只係大廳超大, 食物麻麻.

今次先知從深圳搭船去香港機場, 係要有機票先上得船. 

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"