Sunday, March 22, 2009

名古屋

Mar 22 (update on May 19)

舊年無機會去日本探dor-dor.  咁啱俾人lay 既時間又係佢讀完書27号返香港既前夕.走去問機票27号返香港要 HK$4xxx, 而28号返香港就只要HK$3080 + tax.   同自己講係上天注定我地有緣相聚, 亦唔想一個人留係日本, 都係俾多少少 $$$一齊返香港啦. 唔係又要加多一日既食住費.  

本來仲有d yen 剩, 不過唔知夠唔夠用, 最後去銀行換多d.   不過之前諗住跌返落去$7.8, 應該唔會再升, 點知到我換既時候升返上8.167  :(  結果今次都無乜野買, 之前用剩個d都用唔晒, 宜家 yen 又跌返去$7.8 :(

我地第一晚住係Nagoyaサンホテル Sun Hotel@名古屋錦 (さかえ).
就返 第2朝一早搭巴士去白川鄉.
好彩ひろし提我記得問Dor Dor 要日本酒店地址, 唔係係日本過關唔識答, 我真係唔知俾唔俾我入境

我地想節省,book 咗 Single room (シングル) - 5775 yen (食事なし - not including breakfast)
Twin Room (ツインルーム)要7400yen. 
房間比我想像中好好多. 估唔到Single Room都幾大, 仲有張King Size 既大床.我地2個人瞓都唔駛搶被. 張被好大張

今晚估唔到咁熱. 不過係唯一一日熱, 跟住個幾日都涷死
先行咗陣街, 去咗一間好大既loft. 入面d 嘢好靚, 真係好想搬好多嘢返香港.不過咁貴, 緊係無做到啦~

Afternoon Tea @ Lupicia

Scone with honey, sakura









去日本一定去食壹番屋. 
呎個係dor-dor 叫既アサリcurry,好味


我既豚肉curry.   



行程:
1. 名古屋
2. 白川鄉
3. 白川鄉住宿篇
4. Sakura @ 岡崎
5. Homestay @ 岡崎

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"