Tuesday, March 10, 2009

放長假的第一天

曾經想過如果俾公司lay, 自己會去玩一個月先.   發生當日返緊大陸, 搭緊既深圳往東莞火車剛剛開車, 就接到老板電話叫我馬上返office.   

返到公司, 知道公司搬上大陸.  每位同事都會收到一個靚靚既粉紅色膠袋, 先 pack 好自己既嘢.  然後再令埋d嘢見鬼.  鬼跟住會話俾你知 u have to go or u can stay ~     我好少放嘢係公司, 所以10幾分鐘就 pack 好.   




我無唔開心, 反而覺得relax.  因為攪咗咁耐終於發生. 不過都諗唔到有d同事咁感性會哭不成聲.  希望佢地各自加油啦

我加入公司既時候, 公司為咗保障自己, 我地有d同事簽咗2個月notice 既 contract.   人算不如天算, 最後唔係又要賠多d    可笑既係仲要一d身居要職既鬼佬directors睇住我地執野, 咁唔相信仲留係公司既人, 又點令到下屬甘心幫你做野~

可惜宜家唔係一個好天氣去Croatia or New Zealand or South America.    我都係去唔成長trip.

第一日放假, 我地成班無工開既同事就去咗行山. 
3劍俠~



仲有沙菲奧陪我地添.   沙菲奧午餐時間.   我上次見沙菲奧佢啱啱滿月, 估唔到眨下眼大咗咁多.   因為有佢架車車, 所以平時行3個鐘既路, 我地行咗4個半鐘啊.  沿途仲見到好多隊退休人士



沙菲奧差唔多陪足全程, 去到尾先瞓着
原來佢唱歌既時候會掉嘢出車, 好彩媽媽好快發覺, 先救返隻鞋仔



本來想行完山 BBQ, 不過無人考慮過BBQ weekday 開唔開.  好彩早一晚劉同學提醒.  朝早打去問先知要有20人先開.   結果我地入去石澳食泰國嘢.  我都好幾年無去過啦.   d嘢仲係咁好食

Platter (small)



青curry - 我地仲當咗係椰子雞湯.   lor 成碗先知係辣湯呀



呢個先係椰子雞湯 - yummy.  可惜有同事唔食得辣, 好想飲冬陰公~



咸魚炒芥蘭 - 無乜咸魚味~



濕炒牛河



Naan Bread - 太少啦, 都唔係太好食



Garlic Bread - good



Satay  5pc or 10pc   比沙巴個d 仲好味.   我地仲 encore 添.



豬頸肉一般~



炸蝦餅 - 好味



雞翼 - 好味



原來沙菲奧成日偷望我地架   加 lime soda 1 jar.



佢好開心啊




6人每人約 HK$120.

2 comments:

  1. BB仔好可愛啊~~
    接二連三响幾個blog友仔度都睇到裁員嘅消息........
    你地要加油呀!!!!
    [版主回覆03/16/2009 17:28:00]Thanks~

    ReplyDelete

  2. 睇見這一碟雞翼都好想食

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"