Monday, March 23, 2009

白川鄉


名古屋往白川鄉既巴士要到4月1日先有直接巴士到.  我地要係高山轉車.  

本來有打算係白川鄉住一晚, 係高山再住一晚.   好彩有朋友提點高山無乜野睇.    我地只係高山待了一個鐘左右.  食咗碗中華拉面.  無發現車站附近有間supermarket.    間拉面真係唔太好食, 又唔係平



當地既標記







到咗白川鄉啦~ 
由名古屋既熱,
去到搭車途中出現既驚喜 - 烏雲同落雪,
再來到白川鄉既寒風
好似過咗一年四季一樣.  
風大到我地都唔知道自己可唔可以繼續接下來既行程.

白川鄉既入口有觀光車可以車我地去觀景台.
不過見條龍咁長.
都係行去唔好係度吹西北風


我地成日都忍唔到口, 呢包薯片好好味啊~


好彩出太陽無咁凍~






仲有雪啊







雖然凍, 不過來到又點可以唔食雪糕呢
好好味啊


白川鄉既特式手信 - white chocolate cake.



呢條林道無開.   紅葉既時候應該好靚~



我地係supermarket 買既午餐, 比拉面好食好多




途中經過既滑雪場.



來白川鄉最好應該來睇紅葉或冬天 light up.  不過冬天來我真係要諗一諗

其實白川鄉再搭一個鐘巴士就可以去到Akiko住既金澤.  不過唔想晒$$$只去一日, 又留返下一次有機會再去啦~

Other blog to read:
2009 日本天寒地凍踏雪行:白川鄉‧點燈
日本中部關西看紅葉 Day 2 高山 下篇 [08.11.10]   土撥鼠

白川鄉大田屋 http://www11.ocn.ne.jp/~tada/index.htm

飛騨高山温泉の宿民宿桑谷屋


行程:
1. 名古屋
2. 白川鄉
3. 白川鄉住宿篇
4. Sakura @ 岡崎
5. Homestay @ 岡崎

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"