Monday, March 2, 2009

沙巴飲食之旅 (Day 6) - 酒店 + parasailing



我地酒店房個Garden View.   



原來Magellan 係我以前住過個間酒店, 我想住隔離個間大堂有冷氣既酒店係Pacific.   Magellan resort feel 既酒店係貴d架  咁多年酒店仲係keep 得好好  不過Pacific 近碼頭, 同埋個歌手唱歌好聽d~

3人房既加床, 好彩比想像好  可惜我每朝都會俾雀鳥聲或者飛機聲吵醒,加上房內百葉簾既gap都容許太陽光透入。 下次住呢間酒店既朋友記得帶埋眼罩去。 仲有ear plug, 飛機聲每日7am到11pm都有  結果假期內我日日都係7am就醒





我地每日既早餐之一, 又點會唔肥呢.

椰漿飯無乜味, 不過d curry 唔錯.    點Naan Bread 最正





好鍾意海倫呢張相



私人海灘, 其實好細渣~  



係度snorkelling都唔錯啊, 都有好多魚, 又有海参~  不過又係有船過就起浪
不過我既團友係度又出事, 唔知係俾野咬, 定係皮膚敏感.   出咗好多粒粒



有好多人係度影model~



香港唔知仲有無



多謝你呀海倫, 呢張相呃到人啊








有海膽, 珊瑚, 都有好多魚




畏高既我, 終於頂硬上.  原來一d都唔驚架

一個人玩 Parasailing RM$100, 2個人玩RM$180.  加朋友仔上船另加RM$7.   可能沙巴比泰國少人去, 水上活動都貴過人.  我今次over budget la.
不過行過 d supermarket, $$$比香港只係平少少, 都唔知個度d人點過.  不過導遊話當地福利唔錯.




點知最後一日先曬黑, 介紹一下西西里帶既Aloe Jelly, 曬完後用都唔錯.





行程:

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"