Saturday, March 7, 2009

印度Henna染髮

又因天雨關係東坪州行程取消.


媽咪朋友話用印度Henna染髮, 對人體無害.  唔知邊度有得整.  上網又找資料.   


 


網上有人介紹 benature, Henna , 仲可以係個度染髮  (blog)


 


第一次做有8, 原價$380, 折咗$304.   做咗3個鐘.   女師傅好仔細, 感覺好舒服.   整緊其間都有幾人上來買Henna同護膚品.   d護膚品好似好好, 不過都唔平.  好彩我最後都忍到手, 用咗屋企個d 先再來買啦。


 


媽咪既深啡色 - 第一層用黑色個包溝紅色個包, 2層用紫色個包.


 


 


            


天然染髮粉的原料海靈草(Henna)又名指甲花 ,古埃及人已用其乾燥粉末作染料,其後傳入印度,廣泛用於紋身及染 髮,可使灰白頭髮呈棕紅色,且具滋潤效果,不含市面一般染髮劑的有 害化學成分,安全可靠。


品牌:Henna


包裝:200克


產地:印度


使用方法




  1. 先用清水將1/3至1/2包染髮劑開成糊狀,置於瓷碗內至少3小時 (或過夜);



  2. 清洗頭髮(勿用護髮素)後抹乾;



  3. 用髮掃把染髮粉糊掃上擬染部分,可將頭髮分成小撮 ,由髮根向髮尾方向塗抹;



  4. 用浴帽包敷約2至3小時,時間愈久,效果愈好;



  5. 可用洗髮水再洗淨,亦可加白醋按摩頭髮,有助固定顏色。


 


其他 blog 介紹:


天然染髪劑-慧


 


天然染髮劑 - 火石


 


護髮好材料(指甲花粉)


8 comments:

  1. 如果你鐘意 henna, 你可以聯絡我地, 我地有henna出售同埋有幫人畫henna既服務~
    [版主回覆12/06/2011 19:59:18]Sa, 我知道個間係銅鑼灣, 你要唔要地點?
    [Kit Kit回覆12/05/2011 18:34:14]sorry, 我地暫時無賣for 染髮既Henna 粉, 因為成份係唔同手繪Henna~ 如果你真係想買, 可以去佐敦街市附近d 印度店~
    [sa回覆12/05/2011 12:12:18]請問邊度有得賣henna呀? 我想diy染髮呀! thx!

    ReplyDelete
  2. henna: do you have a price list for 100 gram? Any discount for purchase in bulk.
    [版主回覆04/08/2009 13:09:00]I'm not selling Henna.

    ReplyDelete
  3. 你意思出街被人染約hk$300多元,right?keep到幾耐呀?
    [版主回覆12/28/2009 21:55:00]要睇返你白頭髮出得快唔快.    我媽咪keep 到大約3個月.   我地介紹咗好多位auntie 去, 有d貪靚auntie 2 個月做一次.   你肯自己整買材料好平啦~

    ReplyDelete
  4. 我知自己整肯定平好多,不過好似要+檸檬'coffe和茶包等.而且要整好耐.所以考慮緊.你可唔可以告之被人染髮鋪頭資料.只係染唔會剪頭髮嗎?
    [版主回覆01/18/2010 07:53:00]你click 入文章內benature 個間就係

    ReplyDelete
  5. 各位,

    我試過係重慶大廈買了一包.+檸檬汁染後效果似薯仔色.而且真係白髮部份先上色.其他冇白髮真係唔上色.所以幾怪雞.而且我白髮根部遮唔哂.依家約16日而已經見白.激死呀.都唔知繼唔繼續玩落去.係咪+"普利"顏色會有深啡效果架?
    [版主回覆01/23/2010 09:04:00]所以我地都係揾人整安全d. 身

    ReplyDelete
  6. 580蚊好貴wor.仲唔包剪添.
    [版主回覆01/23/2010 09:05:00]第一次好似有折, 個地方好細,佢地唔剪頭髮.

    ReplyDelete
  7. 我遲d會再自己試吓.今次+埋黑色粉和普利囉.希望效果好和keep 得耐囉.好慘架吓吓染或出街被人染.!!!!

    ReplyDelete
  8. 我試過用Henna 粉加lemon juice 加water,
    OK 架,但要把henna 留在頭髮上至小2 - 3 小 時 架。
    [版主回覆01/24/2011 19:27:00]Thanks for info!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"