Thursday, March 26, 2009

Sakura @ 岡崎

今日好好天啊, 又踩單車出發~





踩單車望個陣好好太陽, 轉眼間又烏雲密佈,

早知早d影咗相先啦



可惜今日唔係weekend, 應該會好熱鬧~



再過多段時間, sakura多d會再靚d ~







雀仔都識欣賞~



俾雀發現咗我偷影佢添




你好肥呀~



原來有人餵食.



  巨人與我



媽媽幫我地準備既便當~
お弁当を持って、公園に出かけましょう。  外で食べるおにぎりは、うちで食べるよりおいしく感じられます~


仲有香蕉同腸仔添


之前發現呢間Mister Donut, 諗住來緊去台灣食.  原來日本都有.






行程:
1. 名古屋
2. 白川鄉
3. 白川鄉住宿篇
4. Sakura @ 岡崎
5. Homestay @ 岡崎

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"