Monday, March 23, 2009

白川鄉住宿篇

白川鄉之湯 - Hotel








不過係 public toilet.   
Public Bathroom 呢, 要去到大浴場啊
唔方便既日子, 點算呢



酒店包既 2 趾 sock, 幾好著




我第一次聽浸完溫泉飲牛奶好好味.
不過真係好好味
右面既飛驒咖啡牛乳超正





我地最正既一餐




飛驒牛肉 - 不過塊牛滑到我幾次差d成夠吞落去, 差d 噫死







個花花好睇, 其實無味架




當地特產 - miso.  個人一般



呢個唔係甜架, 好好味





我地有什果, 隔離台既鬼佬係蛋糕~


第2朝既Breakfast.



Miso Again with Tofu




行程:
1. 名古屋
2. 白川鄉
3. 白川鄉住宿篇
4. Sakura @ 岡崎
5. Homestay @ 岡崎

1 comment:

  1. 好靚又好食啊啲食物...
    中午時份睇唔得掂呢...

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"