Sunday, April 6, 2008

金督馳馬徑

最後一日假期都係陽光普照 .      當然要行山.    我唔想行要上樓梯既地方, 珍妮花又有腳傷, 唔可以行太長, 唔上斜坡,  最後選咗由鰂魚涌行去北角既路.  

行咗咁多次鰂魚涌既路, 先知有一坐座紅樓係度.   唔知係咪要來做文物保護. 




我地見到條樓梯往金督馳馬徑, 諗住試一條有景睇既新路, 就一路上.  一路行都無人, 都唔知條路啱唔啱.  好彩條樓梯唔辛苦.  



上到去個景觀都唔錯, 呢度係康山.





見到大風Au個名都驚辛苦唔敢行呢邊.





呢度分叉路好多.  上完樓梯開始人流多, 一路行一路問人, 途中見到位YMCA既導師, 佢有齊備既地圖, 我地乜都無帶, 實在太唔professional la.

呢邊又有幾條分叉路, 其中有一條係繞一個大圈.   我睇咗好耐都睇唔出大家講既係邊條路.  好彩珍妮花行過 (不過係4年前既事) , 未行過既人真係唔知會行咗去邊.

行上寶馬山既路係最好既選擇.  呢度唔係石屎路, 好好行.  今日仲有跑步比賽添





原來鰂魚涌都有類似 IFC 既物體, 唔知係咪屬於太古方定係其他財團呢




山上有個石春路同呢個圓牌.   我成日都將畢拿山同柏架山攪亂.






香港都有好多山啊






仲望到中環添.  可惜依夠有煙霞.





試下新機Canon 860 既panorama function 先.  我唔記得咗點樣用 Photo Stitching 既 Function啊







以後舊機場會唔會多一個湖呢




行返落來先知呢度係一個觀景台.  唔錯唔錯 

珍妮花, 你今次無選錯路行啊




跟住就係寶聯徑行樓梯落到培橋中學出. 






落到去依然好多分叉路.   知道一條新路, 下次唔駛又行鰂魚涌去大潭lor.  今次全程連影相用咗2小時.







2 comments:

  1. Thax.  The thing i enjoyed most was however the chit-chat and sharing among us along the way. 
    I do look fwd to walk some new routes, so bring me along for any. 
    BTW, any success in making the panaromic photo? 
    [版主回覆04/07/2008 20:04:00]我仲諗住會失敗, 不過都整到.   我加咗張相係panorama 相後面, 不過blog既篇幅唔啱放呢張相, 我e-mail 咗俾你啦

    ReplyDelete
  2. 呢條路我都好鍾意行, 因為路程短兼易行~~ ^^
    不過我一般就會經大風坳去大潭再由陽明山莊出~ ^^
    [版主回覆04/09/2008 19:54:00]大風坳條路辛唔辛苦?  下次可以試行其他小路.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"