Wednesday, April 30, 2008

大自然素食 Encore

今次約咗另一班朋友去食.  間餐廳多咗好多人去食

終於可以叫香芒吉烈卷





今次老板幫我地點菜, 又叫老板送雞絲粉皮. 



老板又幫我地點咗2個椰青燉翅. 我平時唔食淮山, 今次試咗居然好有味道.我又encore 招牌乳豬配自製包, 不過今次d乳豬硬咗d.  上次食過既今次唔再影,可以睇返我上次既相

可惜豆苗鹹過頭.



又係老板推介既芋頭豬扒焗飯,個豬扒好似真既一樣味



最後又要佢地送糖水.





原來上次俾既係長期95折卡,是日賣單4人$428.

後記 (Aug 1, 08)
最近聽朋友講有不愉快既經歷, 走係俾人趕客.   下次要再去食, 真係要諗諗


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"