Sunday, April 27, 2008

11. (Day 4) 花蓮

係花蓮唔知住邊, 問咗幾間都話full 咗.  最後跟據GPS既情報, 住馬太鞍驛棧.  本來諗住去花東縱谷既鯉魚潭睇螢火蟲先, 初時擔心唔知宜家係咪識合睇螢火蟲既季節.

http://www.erv-nsa.gov.tw/event/080416/index.htm

酒店老板話佢個度仲多, 唔駛去鯉魚潭.   佢可以帶我地去.   無諗到酒店好遠呀, 開咗1個鐘頭車先去到.    不過錯有錯着, 我地有機會見識台灣既鄉下.  一路南下都好清靜.   如台灣電視介紹, 最多都係檳榔店, 車開得快, 都睇唔到有無靚女睇檔.  呢邊東邊唔知點解黑得好快, 未到7pm已經好黑.

中間仲有間好多人既豬腳店, 不過趕時間睇螢火蟲, 唯有忍口唔食.  

去到酒店, 係餐廳食緊嘢既人聽到我地要去睇螢火蟲, 都話要去, 結果就形成4架車隊一起旅遊  去到山坡邊, 所有車停晒到, 老板叫所有車熄晒車頭燈.   我地開始見到一隻螢火蟲係眼前飛過.   到我地隻眼適應咗黑漆漆既環境後, 先發覺成個山頭都係螢火蟲啊   我同花花呢d城市人都係第一次見螢火蟲喳.

原來傍晚係螢火蟲既交配時間, 7, 8 點係最好睇螢火蟲既時間.   揾到佢地既另一半後, 佢地既光就會慢慢消失.  老板仲兜咗一個圈, 做埋導遊介紹周邊既景點.  老板話可以去林田山, 仲有溯溪, 秀姑巒溪泛舟.........可惜我地聽日要走啦, 無機會繼續遊覽附近既景點.    

http://038326444.travel-web.com.tw/

老板俾咗6人房我地, 收3人房既$$$.  電視台既記者都係住係度.








呢個係酒店既背面, 連天台6層樓仲有電梯啊.   呢度已經係全鎮最高既地標.





上面個鐵塔都係佢地自己起.





酒店既四面.




連燈罩都好有心機整啊





酒店既餐廳, 呢度已經係我地琴晚經過最熱鬧既地方.




早餐, 好多配菜, 有薑, 蘿蔔......我地呢幾日食既早餐都各有特色啊. 





仲有精品賣




後來才知原來呢個標記係有作用.  原來台灣有一本微笑護照.  到台灣的每個鄉鎮都可以蓋一個微笑章.  只要到7-11或者是微笑商店就可以蓋章囉.  可以留作紀念, 台灣共有319個鄉鎮...




亦可以單車遊覽四周




呢d都係酒店既鄰居,




唔知老板既食材係咪都係自己整




檳榔樹 - 我地都未試過檳榔, 不過都話難食, 最後都係放棄唔試.





區內仲有好多日戰時既民房, 宜家要改建成民宿, 不過只限台灣遊客.




昔日既光復糖廠, 宜家變旅遊點.  琴晚就係度買咗一盒雪糕,  成排雪櫃都係雪糕啊.  不過都係兒時既雪糕好味d.




我地又係度發現好味個隻 米麻 糬, 仲有NTD10杯洛神花茶





好似好好味, 我第一次見人加花生食.  不過琴晚食咗兜雪糕, 唔想食啦





不過其實花東縱谷係乜地方, 我依然不太了解.

今日既天氣同Yahoo預報一樣啊



撞啱有巡遊添




好彩唔係我地呢邊線. 唔駛要阻慢我地既進度.  希望今日可以去埋東北角, 九份同台灣





返到花蓮先見到呢個廣告牌, 琴晚發現, 就唔駛開咁耐車.




有人介紹




太魯閣最後一個景點 - 清水斷崖







又係花花既傑作









之前講過有d拜神團, 估唔到今日有機會見識.  前前後後有成20幾架旅遊巴啊.  聽講會去成幾百間寺廟  原來台灣人可以咁迷信!




行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆


[景點] 花蓮◆豐濱│ 大石鼻山步道&蕃薯寮:台11線的夢幻看海和壯麗峽谷

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"